Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Центральної Ради, а потім - уряду гетьмана?

Окупаційного режиму і допустили існування спочатку

Чому в 1918 р. німці не встановили звичайного

1. Українському уряду було легше організувати постачання з України продовольчих товарів та сировини. Вони вважа­ли, що місцеві органи влади їм допоможуть у цьому. Цен­тральна Рада брала на себе зобов'язання на міжнародному рівні достачати продовольство до Німеччини в обмін на до­помогу в боротьбі проти більшовиків.

2. Зберігаючи місцеву систему державного управління, німці використовували національні почуття українського народу.


 

3. Визнаючи факт існування української державності всупе­реч Росії, німці тим самим навмисно погіршували українсько-російські відносини.

4. Німці вважали, що коли залишаться місцеві (українські) органи влади в умовах окупаційного режиму, то вони змо­жуть добитися довіри місцевого населення, яке не буде їм чинити опір.

Боротьба проти гетьманського режиму

1. Відбувся загальноукраїнський страйк залізничників (ли­пень 1918р., 200тис. страйкарів).

2. Особливою активністю відзначалося селянство, яке не хотіло віддавати владі вирощений хліб і розгорнуло бороть­бу проти гетьманських і окупаційних військ.

3. Селянські виступи відбулися у Звенигородському і Тара-щанському повітах на Київщині, повстання охопило десят­ки тисяч селян (влітку 1918 p.).

4. Повстанська боротьба на Чернігівщині. Керував повстан­ням штаб на чолі з полковником М. Кропив'янським.

5. На Правобережжі повстанців налічувалося понад 40 тис. чоловік. Селянські загони були добре озброєні, вони мали кулемети та гармати.

6. Повстанський рух на КатериноСлавщині та в Північній Таврії, який мав анархістське забарвлення. Виник він у ра­йоні Гуляйполя Олександрійського повіту під керівництвом Н. Махна.

Повстанці виступали за відновлення радянської влади, але їхнє розуміння рад мало свої особливості: ці органи у всьому мали бути підзвітними місцевому населенню і повністю ви­значати політику на місцях без будь-якого впливу центру.

Висновки

• Жорсткий окупаційний режим, установлений німецько-австрійським військовим командуванням, викликав у населення невдоволення.

• Характерна опозиційність усіх політичних сил і в місті, і в селі гетьманському режиму.


 




Анулювання Брестського миру і новий наступ військ РСФРР на Україну

11 листопада 1918 р.Раднарком РСФРР видав директиву про надання військової допомоги трудящим України силами дивізій, сформованих у нейтральній зоні на те­риторії РСФРР. Утворено Укрреввійськраду, до якої уві­йшли В. Антонов-Овсієико, В. Затонський, Й. Сталін, Г. П'ятаков.

13 листопада 1918 р.Після поразки Німеччини в Першій світовій війні більшовики розірвали Брестську мирну угоду, укладену між РСФРР та державами Четверного союзу. РСФРР зняла з себе зобов'язання не втручатися у внутрішні справи України і розпочала наступ в Укра­їну. В Україну наступали війська під командуванням В. Антонова-Овсієнка.

28 листопада 1918 р.Більшовицький керівний центр затвер­
див Тимчасовий робітничо-селянський уряд України в
м. Суджа Курської губернії. Його очолив Г. П'ятаков, а
згодом — X. Раковський.

Члени уряду:

В. Каверін, Артем (Ф. Сергеев), К. Ворошилов, В. Затон­ський, Є. Квірінг, Ю. Коцюбинський, М. Подвойський, О, Шліхтер.

29 листопада 1918 р.Маніфест Тимчасового робітничо-
селянського уряду про відновлення влади рад в Україні.

Грудень 1918 р.Під приводом надання допомоги робітни­кам і селянам України, які повстали проти гетьман­щини, радянські війська розпочали наступ на Харків і Київ, прикриваючись маріонетковим Тимчасовим робітничо-селянським урядом (l-ша і 2-га повстанські дивізії, утворені з партизанських загонів у «нейтраль­ній зоні»).



Читайте також:

  1. G2G-модель електронного уряду
  2. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  3. АНАТОМІЯ І ФІЗІОЛОГІЯ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА ПЕРИФЕРИЧНОЇ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ, ЇЇ ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ
  4. Він зажадав рішучих дій: захоплення Зимового палацу та повалення Тимчасового уряду.
  5. Депутат ради, його обрання та повноваження.
  6. Доба Української Центральної Ради
  7. Етапи впровадження системи електронного уряду за іноземним досвідом
  8. І Центральної Європи
  9. ІІІ Універсал Центральної Ради та проголошення Української Народної Республіки
  10. Історичне значення IV Універсалу Української Центральної Ради.
  11. ІУ Універсал Центральної Ради. Проголошення незалежності УНР.
  12. Кінематографічна зйомка показує, що спочатку у нормальне становище повертається голова (кадри 3, 4, 5), а потім — тулуб і відбувається розгинання передніх лап.




Переглядів: 662

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зовнішня політика Української держави | Питання теми

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.175 сек.