Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Споживчий рівень і вимоги до продукту розроблювального рішення

Остаточний розгляд альтернатив, що залишилися, повинен бути більш глибоким і докладним. Він повинен спиратися на відомі положення, що випливають з мікроекономіки і знайшли втілення в «теорії споживчого вибору» чи, як її ще називають, «економічна теорія індивідуального попиту».

На практиці можливий спрощений підхід, що базується на дослідженнях індивідуальних переваг, звичок і мотивів споживачів для вироблення конструктивних вимог до продукту.

Пропоновані нижче питання відносяться до самого продукту і відбивають можливості його використання з погляду переваг передбачуваних споживачів:

1. Чому хто-небудь буде купувати продукт (через його корисність, для виживання, власного задоволення, наживи, для задоволення духу чи змагання естетичного)?

2. Які напрямки використання продукту? Чи залежать вони від класів споживачів?

3. Як використовується продукт (безупинно, щодня, сезонно)?

4. Чи буде у використанні продукту чи послуги брати участь кілька осіб? Якщо так, то чи можна пророчити розподіл між ними?

5. Яка тривалість кожного випадку використання? Чи можна пророчити час володіння чи обслуговування?

6. Яке відносне значення приписують індивіди різним параметрам якості, ціні, зручності, розміру, формі, вазі, стилю?

7. Які вимагаються додаткові антропотехнічні дані про зорові, слухові, дотикові й інші властивості споживачів?

8. Які переваги споживачів стосовно альтернативних структур цін, умовам кредиту й оплати?

Досягнення комерційного успіху фірми будуть більш відчутні, якщо будуть враховані конструктивні вимоги, що випливають з дослідження потреб. Ці вимоги формуються також за допомогою спеціальної групи питань:

1. Яких конструктивних особливостей вимагає ринок? Якщо розроблювальний продукт подібний якому-небудь існуючому товару, то які експлуатаційні, ремонтні й інші особливості треба зберегти?

2. Якщо існують застосовні стандарти, то чи погодяться вони зі значеннями необхідних перемінних продукту чи необхідно розробляти нові стандарти?

3. Чи існує яка-небудь перевага у відношенні характеристики продукту, необхідна для реалізації бажаних особливостей?

4. Чи треба проектувати продукт для ринку з визначеними характеристиками (груповий чи масовий ринок, особливе географічне положення чи інші сектори ринку) чи потрібна універсальна система?

5. Яким перевагам споживачів повинен відповідати продукт?

6. Які бажання, мода і традиції ринку у відношенні безпеки, можливості дрібних конструктивних змін, простоти і терміну служби продукту?

7. Якою мірою майбутній продукт буде мати потребу в обслуговуванні? Хто його буде виконувати? Чи будуть потрібні запасні частини і спеціальний персонал?

Приведені фактори зовнішнього оточення і групи питань, що змушені розглядати розроблювачі рішень, наочно демонструють ту обстановку, ситуацію, від правильного дозволу якої залежить успіх чи невдача. Більшість поставлених питань є такими, котрі задала б собі всяка ділова людина із широким досвідом.

Однак впливом зовнішнього середовища і його факторів далеко не обмежується функціонування організації, що значною мірою залежить і від внутрішніх перемін, керованих людиною.


Читайте також:

  1. II рівень
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  8. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  9. IV. ВИМОГИ ПРОФЕСIЇ ДО IНДИВIДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГIЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФАХIВЦЯ
  10. V. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях
  11. V. Вимоги безпеки в екстремальних ситуаціях
  12. Алгоритм прийняття рішення при прийманні сигналів з випадковою початковою фазою




Переглядів: 446

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зовнішнє оточення як джерело потреб організації | Загальна характеристика перемінних і мета фірм.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.