Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зовнішнє оточення як джерело потреб організації

Зовнішнє оточення організації є не тільки джерелом погроз і можливостей будь-якої фірми, але і джерелом нових знань про потреби її складових. Саме потреби зовнішнього середовища диктують спрямованість роботи будь-якої організації. З оточення черпаються факти для прийняття усіх видів рішень, а також усі види ресурсів, необхідні для нових розробок. Нарешті, про якість Вибору того чи іншого рішення можна судити тільки через оцінку, що дається зовнішнім середовищем.

Така роль зовнішнього оточення спонукує дослідника, керівника розглядати навколишнє середовище не тільки як джерело всіх лих підприємця, але і як союзника в ефективній роботі організації; при цьому дуже важливою обставиною є питання визначення економічних умов, при яких можливе впровадження прийнятих розробок.

Звичайно, необхідність у розробці управлінських рішень виникає в наступних випадках:

• планування діяльності фірми по реалізації ідеї (проекту) переходу на новий продукт;

• розробка проектів по видах діяльності фірми;

• виникнення проблемної ситуації.

Реалізація навіть дуже гарної ідеї в невдалий момент може привести до збитків і навіть розвалу фірми. У зв'язку з цим представляється дуже актуальним дослідження ринку й умов конкуренції, здатних вплинути на прийняті рішення.

Характеристику ринку зручніше за все одержати шляхом відповідей на визначену групу питань:

1. Які класи населення, галузей промисловості й організацій можуть застосовувати нову ідею, розроблювальний продукт чи послугу? (далі слово «продукт» буде означати і те й інше).

2. Скільки споживачів буде в кожнім класі?

3. Де розташований ринок, тобто, який його географічний розподіл і довжина для кожного класу споживачів?

4. Коли потрібний продукт? Чи можна виміряти ступінь його терміновості?

5. Які перспективи росту? Які оцінки початкового попиту, швидкості розширення, часу насичення, швидкості скорочення і терміну існування ринку?

6. Серед яких груп населення, і в яких місцях збуту можна одержати найкращий графік розвитку ринку?

7. Які з нижче перерахованих факторів треба і можна виділити і виміряти для довгострокових і короткострокових прогнозів: ціну продукту; ціну родинних продуктів, дохід споживача, його утворення, родинний стан, вік, стать, заняття і т.д.?

8. Які з зазначених у попередніх питаннях чинників обмежують ринок?

9. Чи потрібна для розвитку ринку промоція (просування) і якщо так, то яка, коли, де, як довга і як дорога?

10. Чи існують на ринку які-небудь важливі тенденції в смаках, росту продуктивності і т.п.?

Конкуренція логічно відноситься до характеристик ринку, але через її важливість фактори, що відносяться до конкуренції, доцільно виділити в окрему групу питань:

1. Чи є конкуренція внутрішньою, тобто між продуктами даної організації, чи зовнішньою (між продуктами різних організацій)?

2. Чи має пропонований продукт зовнішні чи внутрішні замінники?

3. Які фактори беруть участь у конкуренції (ціна чи якість, інші властивості)?

4. Які тактики і стратегії конкуруючих організацій? Які їхні ресурси?

5. Як швидко можуть реагувати конкуренти випуском конкуруючих продуктів і чи може це створити погрозу відчутного морального старіння розроблювального продукту?

6. Чи можна перемогти конкурентів зниженням цін, рекламою, поліпшенням продукту чи іншими засобами?

З відповідей на поставлені питання буде видно, чи є продукт добре продуманим і корисним, чи існує стійкий і прибутковий попит, хоча, па перших кроках дослідження,мабуть, навряд чи буде отримана правильна й однозначна відповідь. Оскільки головне призначення питань — звузити діапазон альтернатив для наступного ухвалення рішення, Тобто в даному випадку повнота важливіше точності.


Читайте також:

  1. IV. Закономірності структурно-функціональної організації спинного мозку
  2. MOV приймач, джерело
  3. PR-відділ організації: переваги і недоліки
  4. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  5. V Практично всі психічні процеси роблять свій внесок в специфіку організації свідомості та самосвідомості.
  6. АГЕНТ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
  7. Акти з охорони праці в організації.
  8. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.
  9. Актуальні тенденції організації іншомовної освіти в контексті євроінтеграції.
  10. Амортизація як джерело фінансових ресурсів підприємств
  11. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
  12. Аналіз сильних та слабких сторін організації




Переглядів: 454

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Некеровані впливи навколишнього середовища. | Споживчий рівень і вимоги до продукту розроблювального рішення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.