МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Некеровані впливи навколишнього середовища.Зовнішнє середовище організації не буває стабільним, воно динамічне і фірма, не маючи можливості керувати ним, змушена постійно пристосовуватися до його «капризів», адаптувати свою діяльність до цих змін. Основні зовнішні фактори, що впливають на організацію, можуть бути виділені в наступні групи: • економічні; • політичні; • демографічні; • культурні; • екологічні; • технологічні. Дані групи факторів знаходяться в складних взаємозв'язках між собою. їхній вплив на організацію змінюється згодом, як правило, з наростаючою швидкістю. Крім того, рухливість зовнішнього оточення Може бути для одних структурних підрозділів фірми вище і нижче для інших. Фактори, що роблять негайний вплив на організацію, відносяться до середовища прямого впливу; всі інші до середовища непрямого впливу. При цьому під складністю зовнішнього оточення розуміються Число і розмаїтість зовнішніх факторів, на які організація змушена реагувати. Рухливість середовища характеризується швидкістю, з якою у середовищі відбуваються зміни, а невизначеність є функцією наявного по конкретному фактору кількості інформації і впевненості у вірогідності цієї інформації. Основними факторами середовища прямого впливу є споживачі (клієнти), постачальники, держава (органи державного регулювання) і конкуренти. Споживачі (КЛІЄНТИ) — це ключова економічна категорія, що визначає результати діяльності організації. Чітке розуміння запитів споживачів, їхнього складу є найважливішою умовою успіху діяльності організації. Боротьба за споживача, за збут продукції, що випускається, вимагають великих витрат, але від них прямо залежить ефективність функціонування будь-якої фірми, її прибутковість. У той же час необхідність задоволення потреб покупців впливає на відносини організації з постачальниками ресурсів, необхідних фірмі. Постачальники — це підприємства, організації й окремі фізичні особи, Що забезпечують Необхідними ресурсами функціонування і розвиток фірми. До них відносяться постачальники матеріалів, устаткування, енергії, що комплектують, капіталу, робочої сили й інформації. Якщо організацію розглядати як відкриту систему, то на її вході зосереджуються необхідні ресурси, а на виході — готовий продукт очікуваний споживачами. Залежність між організацією і мережею постачальників, що забезпечують введення зазначених ресурсів — один із прикладів прямого впливу середовища на фірму. Ця залежність значною мірою підсилюється при необхідності її безперебійної роботи і підвищенні ступеня готовності одержуваних вузлів, агрегатів й інших складових продукції, що випускається. Держава встановлює правила, закони і принципи «гри» всіх учасників розглянутого процесу (виробників, споживачів, постачальників). Державне регулювання економіки виявляється через систему податків — непрямий вплив середовища, і шляхом прямого втручання в справи організацій, підприємств, установ — за допомогою законодавчих актів і державних замовлень. До цієї групи факторів часто відносять і вплив громадських організацій, об'єднань і окремих соціальних груп, що останнім часом стають значним фактором соціального й економічного життя. Конкуренти — це підприємства, фірми, що випускають аналогічну чи подібну продукцію, і виступають як суперники за ринки збуту. Керівники розуміють, що якщо не задовольняти недостачу споживачів так само добре, як це роблять конкуренти, підприємству не вижити. Часто не споживачі, а саме конкуренти визначають конюнктуру ринку, точніше кажучи, ціну товару, тому постійне спостереження за діями конкурентів і їх ринковою політикою є найважливішим завданням менеджерів. Зовнішнє оточення організації є основним джерелом проблем і предметом постійного занепокоєння керівництва фірми. Багато в чому управлінські рішення і дії є тією реакцією фірми, яка випливає з впливу факторів зовнішнього середовища. Гарний керівник повинен швидко реагувати на зміни зовнішнього середовища, адаптуватися до неї і приймати вірні адекватні управлінські рішення. Мудрий керівник, на відміну від гарного, повинен передбачати можливі зміни зовнішнього середовища, бути готовим до них і вживати превентивних заходів до їх виникнення. Це саме і є «вищим пілотажем» сучасного менеджера, здатного результативно працювати в сучасних, ситуаціях, що швидко міняються, і приймати ефективні управлінські рішення. Читайте також:
|
||||||||
|