МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||
Вимоги до організації діловодства зі зверненнями громадянТема 10. Організація діловодства зі зверненнями громадян КАРТКА ОБЛІКУ ВИДАЧІ СПРАВИ
(індекс та гриф конфіденційності справи, номер тому, заголовок справи) _____________________________________________________________________________
Картка розміщується в паперовому кармані, який приклеєний до внутрішньої обкладинки справи. Аркуші справи нумеруються. Листи опису документів справи нумеруються окремо наявності заповнення кожного аркушу, чисті аркуші не нумеруються. Нумерація аркушів справи здійснюється при підшивці документів арабськими цифрами у правому верхньому кутку аркушу. Якщо справа має кілька томів, нумерація здійснюється по кожному тому окремо. При вилученні документів із справ стара нумерація аркушів зберігається. При нумерації аркушів необхідно слідкувати за її правильністю. Але якщо аркуш не був пронумерований або один номер повторюється на декількох листах, то дозволяється проставляти літерні номери, наприклад 12, 12а, 12б тощо, які оговорюються у запису завірення. При закритті справи на окремому чистому аркуші складається запис завірення за наступною формою:
ЗАПИС ЗАВІРЕННЯ СПРАВИ № _______ ТОМ № ______________
В справі підшито та опечатано печаткою № ____________ __________
аркушів + ___________ аркушів опису документів справ
Аркуші № № _______________ літерні
На аркушах № № ___________ наклеєно _______________________________
Документів за уч. № № _____________________________________________
___________________________________________________ (підпис, І.П.П. особи, що оформив завірену підпис, дата)
При незаповненні яких-небудь позицій завіреного надпису у них робиться прочерк. Незаповнені листи опису документів справи не враховуються. Листи кожного тому при закритті тому перевіряються, прошиваються товстою ниткою в 4 проколи та опечатуються або пломбуються таким чином, щоб захватити два кінця нитки. Справи можуть переплетатися, в цьому випадку їх опечатування не здійснюється.
До організації діловодства зі зверненнями громадян висуваються певні вимоги. До цих вимог відносять: - діловодство зі зверненнями громадян повинно вестися окремо від загального діловодства; - діловодство зі зверненнями громадян в установах, організаціях на підприємствах незалежно від форм власності повинно відповідати вимогам чинного законодавства. Основними нормативно-правовими актами, які регулюють ведення діловодства зі зверненнями громадян в установах є: 1. Закон України „Про звернення громадян” № 393/96-ВР від 02.10.1996 року, який регулює питання практичної реалізації громадянами України наданого їм Конституцією права вносити пропозиції про поліпшення їх діяльності, викривати недоліки, оскаржувати дії посадових осіб. Закон Забезпечує громадян України можливості для участі в управлінні державними і громадськими справами, для впливу на поліпшення роботи органів державної влади та місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, незалежно від форм власності, для відстоювання своїх прав та законних інтересів та відновлення їх у разі порушення. 2. Указ Президента України „Про заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення” № 241/97 від 19.03.1997 року. 3. Указ Президента України „Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення” № 700/2002 від 13.08.2002 року. 4. Постанова Кабінету Міністрів України № 348 від 14.04.1997 року „Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об′єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації”. Крім вище зазначених нормативно-правових актів, в установах можуть бути розроблені інші методичні та інструктивні документи, які регулюють організацію та ведення діловодства зі зверненнями громадян.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||
|