МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 19. Транспорт, соціальна сфераТема 18. Сільське господарство Тривалість4 години для ДФН,1 година для ЗФН 2 курс та 1 година ЗФН 4 курс 1.Місце агропромислового комплексу в народному господарстві Криму. 2.Форми власності в сільському господарстві Криму. 3.Техніко-економічні показники і галузева структура сільського господарства Криму. 4.Рослинництво Криму: зернові, технічні і багаторічні культури. 5.Тваринництво Криму: велика рогата худоба, птахівництво, свинарство, вівчарство. 6.Екологічні проблеми, пов'язані з сільським господарством Криму.
Для республіки характерна висока сільськогосподарська освоєність території. На частку сільськогосподарських угідь припадає близько 70% площі Криму. У структурі сільгоспугідь переважають ріллі. На відміну від України, у структурі сільгоспугідь Криму велика частка багаторічних насаджень, причому їх площа різко збільшується за рахунок передгірській та гірській частин Криму. З природних кормових угідь в Криму переважають пасовища, сіножаті практично відсутні. В останні десять років зменшується як загальна площа сільгоспугідь, так і їхня частка в розрахунку на одного жителя. Причини такого зменшення криються у відведенні земель під різного роду будівництво, втратах від ерозії землі, засоленні грунтів. Тому для збільшення виробництва сільськогосподарської продукції необхідно проведення робіт з інтенсифікації використання сільгоспугідь, зокрема - меліорації земель. Основним напрямом меліорації в Криму є зрошення земель. На початок 90-х років у Криму зрошувалося 380 тис.га сільгоспугідь, що становило близько 19% їх загальної площі, а виробляли вони до 30% рас теніеводческой продукції. Основним джерелом водопостачання сільського господарства служить Північно-Кримський канал, по якому до Криму щорічно подається 2,2 км дніпропетровської води, кожен кубометр якої за світовими цінами коштує півдолара. Це вельми здорожує продукцію зрошуваних полів, тому однією з головних проблем сільського господарства Криму є проблема водоснабування. З інших напрямків меліорації земель слід виділити необхідність раціонального збагачення грунтів мінеральними і органічними речовинами, що підвищують її родючість. Тривалість4 години для ДФН,1 година для ЗФН 2 курс та 1 година ЗФН 4 курс 1. Особливості формування транспортної системи Криму і її роль в народному господарстві. 2. Види транспорту Криму. 3. Географія і товарна структура кримського експорту і імпорту. 4. Соціальна сфера господарства Криму: структурні підрозділи, розміщення.
Транспорт виконує найважливішу роль у внутрішньорайонної, міжрайонному та міждержавному поділі праці. Будучи споживачем великої кількості енергоносіїв, транспорт відіграє досить помітну негативну екологічну роль. Головне місце у перевезенні вантажів та пасажирів займає автомобільний транспорт. Віссю півострова є автомагістраль Сімферополь-Москва. Основні каркасні магістралі: Сімферополь-Феодосія-Керч, Сімферополь-Севастополь, Сімферополь-Євпаторія, Сімферополь-Алушта-Ялта-Севастополь, Сімферополь-Алушта-Судак-Феодосія. Решта дороги мають регіональне і місцеве значення. У цілому середня щільність автодоріг в розрахунку на одиницю площі досить висока і складає 244 км / 1 000 км2 (по Україні - 234 км / 1 000 км2). У Криму 6 625 км автомобільних доріг. Залізничний транспорт. Найбільше вантажів перевозиться на ділянках Сімферополь-Джанкой і Джанкой-Керч. Лінійно витягнуті автомобільні і залізні дороги є своєрідними коридорами, за якими на значні відстані переносяться забруднюючі речовини: вуглеводні, азотовмісні речовини, важкі метали та ін При неповному згорянні палива та викид іскор виникають пожежі. Одночасно дороги є свого роду «сміттєпроводами». Вони ж стають бар'єрами для розповсюдження рослин і тварин, перешкоджають природному стоку вод. Традиційним для півострова є морський транспорт, хоча його частка в переміщенні вантажів і перевезення пасажирів незначна через нерозвиненість портового господарства та відсутність сучасних транспортних засобів. Наймолодший трубопровідний транспорт використовується для подачі газу за напрямками: Голіцина-Глібівка-Сімферополь, Сімферополь-Севастополь, Джанкой-Сімферополь, Красноперекопськ-Джанкой-Феодосія-Керч. Планується прокласти газопровід по дну Каркінітської затоки від родовища Штормове (в Чорному морі) до Глібівське газосховищ. Трубопроводи, на відміну від інших транспортних засобів, впливають на навколишнє середовище короткочасно, тільки при земляних роботах під час прокладки, але часто уздовж них залишаються нерекультівірованние ділянки земель, купи сміття. Крім того, трубопроводи є потенційними об'єктами екологічного ризику при будь-яких надзвичайних ситуаціях. Повітряний транспорт. За обсягом перевезень Сімферопольський аеропорт на початку 90-х рр. ненабагато відставав від Києва, Москви, Санкт Петербурга. У перспективі - використання колишніх військових аеродромів в районі сел. Кіровське, міст Саки та Джанкой, близько Керчі (Багерово) на північ від Севастополя (Бельбек) та ін. Для рекреаційних перевезень на півострові були побудовані і вертолітні площадки в Ялті, Алушті, близько печери Мармурової, на плато Чатир-Дагу, але дорожнеча і шумове «забруднення» призупинили їх функціонування.
Читайте також:
|
||||||||
|