Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вплив коливання рівня води в всмоктувальному резервуарі на режим роботи насоса.

  Рисунок 22.  

Якщо насос підібрано таким чином, що оптимальним режимом для нього є режим при низькому рівні води у джерелі, то може статися, що при підвищенні рівня води насос (електродвигун) буде перенавантаженим.

При низькому рівні води насос розвиває подачу Q1при напорі Н1 , споживаючи потужність N1(дивися рисунок 22). При підвищенні рівня води подача насоса зросте до Q2 ,напір зменшиться до Н2 , а потужність збільшиться до N2 .Приріст потужності складає DN = N2 - N1 .Якщо електродвигун, або електрообладнання насосної станції, не розраховані на цю додаткову потужність, то може виникнути перенавантаження. Щоб цього не трапилося, слід регулювати подачу насоса.

При значних коливаннях рівня води в джерелі доцільно застосовувати насоси із крутими характеристиками Q - Hі з пологими характеристиками Q - N.

 


Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  7. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  8. Q6 розраховують тільки при нестаціонарному режимі
  9. V Процес інтеріоризації забезпечують механізми ідентифікації, відчуження та порівняння.
  10. V Розвиток кожного нижчого рівня не припиняється з розвитком вищого.
  11. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  12. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.




Переглядів: 896

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Регулювання роботи насосів. | Паралельна робота насосів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.