МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Особливості конкуренції на ринку кулінарної продукціїСутність конкуренції на ринку кулінарної продукції полягає в змаганні, суперництві, напруженій боротьбі юридичних і фізичних осіб, що не займають монопольного положення на ринку, за покупця, за своє виживання в умовах "вимивання" неякісних товарів і послуг, встановлення цін відповідно до якості. Конкуренція в ресторанному господарстві має певні особливості: 1. Підприємства ресторанного господарства, як правило, орієнтовані на територіально обмежений ринок, розміри якого залежать від місцезнаходження підприємства, транспортної доступності його для споживачів. 2. Підприємства ресторанного господарства можуть мати конкурентні переваги, що пов’язані з їх місцезнаходженням у районах зі значними потоками споживачів або, так звані, рентні переваги. 3. У ціні продукції ресторанного господарства значне місце посідають витрати на сировину (більше 50 %). Якість продукції залежить від якості сировини. Складовою якості обслуговування є асортимент продукції та покупних товарів. У зв’язку з цим важливу роль у конкурентній боротьбі підприємств галузі відіграє конкурентоспроможність сировини і товарів. 4. Частина підприємств ресторанного господарства, зокрема кращі ресторани, можуть конкурувати між собою у загальноміському масштабі на сегменті ринку по обслуговуванню свят, ділових зустрічей, туристів тощо. 5. Загальнодоступні підприємства ресторанного господарства працюють в умовах монополістичної конкуренції, для якої характерно: наявність великої кількості підприємств ресторанного господарства різних типів, що реалізують широкий чи вузький (спеціалізований) асортимент продукції на однорідному сегменті ринку, задовольняючи потреби населення в харчуванні; можливий вхід на ринок при незначних обсягах капіталу. 6. Частина підприємств ресторанного господарства, які обслуговують зосереджені контингенти споживачів за місцем роботи і навчання, займаються не тільки комерційною діяльністю, але й мають важливе соціальне значення (сприяють збереженню здоров'я і підвищенню працездатності працівників, учнівської молоді). 7. Особливий характер конкуренції, пов'язаний з виконанням підприємствами ресторанного господарства функцій виробництва продукції, її реалізації та організації споживання. Це вимагає, з одного боку, врахування можливостей виробництва певного обсягу продукції, забезпечення її якості, а з іншого, запитів споживачів, їх платоспроможність. 8. Неоднорідність ринку кулінарної продукції істотно обмежує можливості цінової конкуренції. Зміна цін на продукцію в межах конкретного підприємства є небезпечною. Ризик підвищення цін полягає в тому, що конкуренти, які пропонують схожу продукцію, отримають вигоду з того, щоб продавати товари за колишньою ціною та завоювати більшу частку ринку. При зниженні цін ризик полягає в тому, що ціну можуть знизити і конкуренти, а попит буде розподілений між всіма продавцями. Конкуренція має як позитивні, так і негативні наслідки. До позитивних наслідків належать: гнучке пристосування до попиту; постійне оновлення асортименту продукції та послуг; підвищення якості продукції та послуг; висока продуктивність праці; зниження витрат виробництва та обігу; зниження цін; розвиток мережі; активізація інноваційних процесів. Негативні наслідки конкуренції проявляються у: зростанні інфляції та безробіття; збільшенні диференціації доходів у членів суспільства; незавантаженості виробничих потужностей.
Читайте також:
|
||||||||
|