Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Дошка запитань

Мозковий штурм» у парах

Зразки речень

Твір-п’ятихвилинка

Читання— узагальнення (короткий переказ) — запитання — відповідь.

Примітка. Можна організувати таке читання «ланцюжком» для всіх учнів класу, а не у парах.

 

Це стисле письмове міркування (рефлексія) на задану тему. Мета — зафіксувати ідеї учнів, не переймаючись їхнім стилем. Твір треба писати, не зупиняючись, протягом встановленого часу. Вчитель за­бирає роботи для аналізу уроку або (після озвучування кількох творів за бажанням дітей) залишає їх учням. В основі цього методу лежить загальновідомий метод «Незакінчені речення». Найдоречніше вигото­вити стандартні картки-опори з незакінченими реченнями, які роздати учням для індивідуального користування.

Я сьогодні зрозумів, що...

Я сьогодні вивчив...

Тепер я знатиму, що...

До цього уроку я думав, що...

Я дізнався про те, що...

Я замислився над тим, що...

 

Цей метод — варіант загальновідомого «мозкового штурму». Відмінність, цілком очевидно, полягає у тому, що робота виконується в нарах. Для цього спершу вчитель дає дітям завдання записати свої ідеї (відповіді на запитання з теми) на окремих аркушах індивідуально. Потім учні об’єднуються в пари і діляться ідеями один з одним, запи­суючи їх. Останній етап -— презентація результатів парної роботи, які вчитель, узагальнюючи, записує на дошці.

З метою застосування цього методу масштабно як системи роботи на частині дошки або на прикріпленому аркуші створюються певні розділи, які поступово наповнюються змістом. Це можуть бути й окремі частини або цілі стенди у класі. Доречно зробити окрему скриньку (власноруч виготовлену коробку у вигляді поштової скриньки або взяти традиційну скриньку), до якої учні систематично складали б записки з різноманітними запитаннями. Відповіді на запитання вчитель може надавати шляхом:

- записів у загальнокласному «Зошиті відповідей»;

- записів на стенді «Ерудиція»;

- проведення «Хвилинки ерудиції» на різних уроках чи після уроків;

- надання рекомендацій звернутися до певних джерел із «Куточка класної довідкової літератури».

Ефективним є використання цього методу також на уроках чи­тання як різновиду словникової роботи. Із цією метою на частині дошки треба зробити напис «Дошка запитань» або ж використати прикріплене відповідне табло. Далі, у процесі мовчазного читан­ня учнями твору, запропонувати почергово (без підняття руки) підходити до дошки й записувати там слова з невідомим для них значенням. Треба просити учнів дотримуватись організаційних умов: підходити до дошки тільки по черзі; уважно слідкувати за написами на дошці, щоб не повторювати їх. Після закінчення цього фрагменту роботи учні колективно обговорюють та пояснюють значення слів.


Читайте також:

  1. Види запитань.
  2. Перелік запитань до І поточно-модульного контролю
  3. Перелік запитань до ІІ поточно-модульного контролю
  4. Постановка запитань допитуваному.
  5. Правила постановки запитань.




Переглядів: 1136

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Читання в парах — узагальнення в парах | Карта персонажів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.