МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Дошка запитаньМозковий штурм» у парах Зразки речень Твір-п’ятихвилинка Читання— узагальнення (короткий переказ) — запитання — відповідь. Примітка. Можна організувати таке читання «ланцюжком» для всіх учнів класу, а не у парах.
Це стисле письмове міркування (рефлексія) на задану тему. Мета — зафіксувати ідеї учнів, не переймаючись їхнім стилем. Твір треба писати, не зупиняючись, протягом встановленого часу. Вчитель забирає роботи для аналізу уроку або (після озвучування кількох творів за бажанням дітей) залишає їх учням. В основі цього методу лежить загальновідомий метод «Незакінчені речення». Найдоречніше виготовити стандартні картки-опори з незакінченими реченнями, які роздати учням для індивідуального користування. Я сьогодні зрозумів, що... Я сьогодні вивчив... Тепер я знатиму, що... До цього уроку я думав, що... Я дізнався про те, що... Я замислився над тим, що...
Цей метод — варіант загальновідомого «мозкового штурму». Відмінність, цілком очевидно, полягає у тому, що робота виконується в нарах. Для цього спершу вчитель дає дітям завдання записати свої ідеї (відповіді на запитання з теми) на окремих аркушах індивідуально. Потім учні об’єднуються в пари і діляться ідеями один з одним, записуючи їх. Останній етап -— презентація результатів парної роботи, які вчитель, узагальнюючи, записує на дошці. З метою застосування цього методу масштабно як системи роботи на частині дошки або на прикріпленому аркуші створюються певні розділи, які поступово наповнюються змістом. Це можуть бути й окремі частини або цілі стенди у класі. Доречно зробити окрему скриньку (власноруч виготовлену коробку у вигляді поштової скриньки або взяти традиційну скриньку), до якої учні систематично складали б записки з різноманітними запитаннями. Відповіді на запитання вчитель може надавати шляхом: - записів у загальнокласному «Зошиті відповідей»; - записів на стенді «Ерудиція»; - проведення «Хвилинки ерудиції» на різних уроках чи після уроків; - надання рекомендацій звернутися до певних джерел із «Куточка класної довідкової літератури». Ефективним є використання цього методу також на уроках читання як різновиду словникової роботи. Із цією метою на частині дошки треба зробити напис «Дошка запитань» або ж використати прикріплене відповідне табло. Далі, у процесі мовчазного читання учнями твору, запропонувати почергово (без підняття руки) підходити до дошки й записувати там слова з невідомим для них значенням. Треба просити учнів дотримуватись організаційних умов: підходити до дошки тільки по черзі; уважно слідкувати за написами на дошці, щоб не повторювати їх. Після закінчення цього фрагменту роботи учні колективно обговорюють та пояснюють значення слів. Читайте також:
|
||||||||
|