МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Карта персонажівЗапитання — мовчазне читання фрагмента — відповіді на запитання — запитання — мовчазне читання фрагмента — відповіді на запитання і т. д. Спрямоване читання Припущення на основі запропонованих слів Семантична карта Опорні запитання Пошук запитань Зазначений метод застосовується для розвитку мислення (після уроків або як хвилинка розминки на уроці). Спершу дається набір різних речей, навіть уламки конструктора, деталі іграшок тощо. Кожна група дітей обирає предмет, записує його назву або придумує її. Далі учні описують предмет і малюють його. Записують у два стовпчики запитання та варіанти відповіді на них. • Чи зможемо ми...? • Наскільки великими є...? • Що станеться, коли...? • Як ми зможемо...? • Звідки...? • Скільки...? • Де...? • Чи можна...? • Для чого...? Після проведення роботи кожна група презентує результати свого дослідження. Примітка. Варто створювати для дітей «нестандартні» ситуації, наприклад, разом із конструктором запропонувати деформовану пластмасову деталь. Оголошується загальна тема. Наприклад, читається казка М.Трублаїні «Про дівчинку Наталочку і сріблясту рибку». Потім учитель креслить у центрі дошки овал, в якому записує слово «рибка». Учні висловлюють (на основі застосування методу «Мозковий штурм») свої думки, знання, ідеї щодо цього поняття, а вчитель записує їх на дошці в окремих овалах довкола слова «рибка». Процес осмислення вчитель спрямовує навідними запитаннями, як-от, наприклад: якого кольору бувають рибки? Примітка. Після застосування цього методу доречно використати метод «Припущення на основі запропонованих слів». Після методу «Семантична карта» вчитель пропонує учням придумати коротку казку, в якій би згадувалися чи були героями такі істоти та речі: дівчинка, рибка, лебідь, черевички. Учні придумують казку індивідуально або одразу в парах, потім об’єднуються у пари або групи і закінчують свої історії. Наступний етап — зачитування історій. Учитель вибудовує «логічний місточок» між змістом казки, що вивчатиметься (М.Трублаїні «Про дівчинку Наталочку та сріблясту рибку»), і тим, що придумали учні. Визначається спільне, відмінне та подібне. Учні читають твір мовчки (без первинного читання вчителем) частинами. Перед читанням кожної частини (абзацу) вчитель ставить запитання, на яке діти повинні відповісти після прочитання, і вони відповідають. Ставиться нове запитання для наступної частини твору, й учні знову читають мовчки. Далі — відповідають на запитання. Алгоритм цього методу такий: Учитель (учні) записують на дошці імена головних героїв твору. Під кожним ім’ям записують по дві риси характеру персонажа. Під рисами характеру — пояснення через учинок у творі. Учитель дає завдання: записати дії цих персонажів в іншій, запропонованій ситуації. Після індивідуальної (парної, групової, колективної) роботи обговорюються варіанти ймовірних ситуацій. Читайте також:
|
||||||||
|