Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методична карта лекції №3

План лекції

Берислав

Лекція № 3

на тему: «Перша долікарська допомога при ранах і кровотечах.»

 

Викладач:Гайдамака В.К.

 

 

1.Рани. Види ран. Правила надання першої допомоги при пораненні голови, шлунка, грудної клітки.

2.Кровотеча, види кровотечі. Ознаки артеріальної , венозної, капілярної та паренхіматозної кровотечі. Способи та правила зупинки кровотечі.

3.Правила накладання джгута.

4.Невідкладна допомога під час легеневої та носової кровотечі.

5.Гостре недокрів’я.

 

 

Тема лекції:«Перша долікарська допомога при ранах і кровотечах.»

КурсІІ, спеціальність5.12020101 Фармація

Кількість навчальних годин: 2 години

1. Актуальність теми: Однією з провідних клінічних дисциплін у підготовці фармацевтів є перша долікарська допомога. У мирний час під впливом різноманітних природних, техногенних та соціальних факторів питома вага припадає на відкриті механічні пошкодження (рани). Тому майбутній медичний працівник будь якої ланки повинен знати види ран, клінічні ознаки та правила надання першої допомоги при пошкоджені голови, шлунку, грудної клітки. Всі відкриті ушкодження супроводжуються кровотечами, які призводять до зменшення об’єму циркулюючої крові (гіповолемії) і в багатьох випадках це загрожує життю людини. Вивчення етіології та видів кровотеч, методів їх зупинки та надання невідкладної допомоги – є однією з найбільш актуальних проблем сучасної хірургії. Саме тому майбутні фармацевти повинні діяти швидко і кваліфіковано, вміло проводити тимчасову зупинку кровотеч. Одні

2. Цілі лекції:

а) навчальні: Ознайомити студентів з основними видами відкритих механічних ушкоджень, класифікацією ран та принципами надання першої медичної допомоги.

Знати види кровотеч, клініку гострого недокрів’я та методи тимчасового спинення кровотеч.

б) виховні: 1. Усвідомити значення своєчасного надання першої медичної допомоги при різних видах кровотеч, які можуть загрожувати життю людини.

2. Виховати у студентів почуття відповідальності за життя людини та свою професійність.

3. План та організаційна структура лекції:

№ п/п Основні етапи лекції та їх зміст Тип лекції, методи і засоби акти-візації сту-дентів Рівні засво-єння Облад-нання Роз-под. часу у хв.
  Підготовчий етап (визначення навчальних цілей і мотивація)        
1. Організаційна частина Дотримання одягу, відмітка відсутніх     1 хв.
2. Мотивація навчальної роботи Повідомлення теми та мети     2 хв.
  Основний етап (план викладання лекційного матеріалу) Тематична лекція     хв.
1.     2. 3.   4.   5.   Рани. Види ран. Правила надання першої допомоги при пораненні голови, шлунка, грудної клітки. Кровотеча, види кровотечі. Ознаки артеріальної , венозної, капілярної та паренхіматозної кровотечі. Способи та правила зупинки кровотечі. Правила накладання джгута. Невідкладна допомога під час легеневої та носової кровотечі. Гостре недокрів’я.     α –І     α –І α –ІІ   α –ІІ   α –І        
  Заключний етап        
  1. Резюме лекції, загальні висновки       3 хв.
  Загальні висновки по основним розділам лекції        
  2. Відповіді на можливі запитання       хв.
  3. Завдання для самопідготовки студентів - поняття про геморагічний шок - надання невідкладної допомоги Перелік літератури, запитання, завдання     хв.
    1.Кіт О.М. Хірургія.-Тернопіль:Укрмедкнига, 2004.-С.57-67; с 266-277.        

Викладач: Гайдамака В.К.

 

Раною (vulnus) називають механічне пошкодження тканин організму, яке супроводжується порушенням цілісності-шкіри або слизових оболонок. При наявності поверхневої рани можливе пошкодження і глибоко лежачих внутрішніх органів (шлунка,кишечника, селезінки).


Читайте також:

  1. Алгоритми шифрування в електронних картах
  2. Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства як методична основа діагностики його спроможності протидіяти кризовим явищам та ліквідувати їх наслідки
  3. Більш детально про інвестиційну взаємодію в наступному Додатку до цієї Лекції.
  4. В лекції висвітлюються питання використання мережних структур, їх недоліки та переваги.
  5. Валютне регулювання ЗЕД розглянуто окремо в наступній лекції «Валютне регулювання ЗЕД.
  6. Вибір остаточного варіанта плану лекції. Робота над формою викладу.
  7. ДОДАТОК до Лекції № 12
  8. Документальні колекції науково-історичних товариств в Україні 19 – початку 20 ст.
  9. Закріплення матеріалу лекції
  10. Закріплення матеріалу лекції
  11. Закріплення матеріалу лекції
  12. ЗАПИТАННЯ ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ лекції № 3.




Переглядів: 1018

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Класифікація ран

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.