Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НА УРОКАХ РІДНОЇ МОВИ

Переконувальний лист

Я досліджую

Ручки всередині

Спрямоване читання з обмірковуванням

У кожного учня має бути роздатковий матеріал у вигляді такої таблиці:

  Як ви вва­жаєте, що відбудеться? Чому ви так вважаєте? Що відбулося?
Після читання заголовка      
Після читання першого уривка      
Після читання другого уривка      
Після того як дочитали твір до кінця      

 

 

Таблиця заповнюється як індивідуально, так і в парах, групах, колективно.

Цей метод — різновид роботи у малих групах:

• Групи отримують завдання.

• Кожен учень висловлює свою позицію, ідею щодо проблеми, кладучи при цьому ручку в центр столу. Після цього він не має права говорити, поки всі не висловляться.

• Якщо комусь нічого сказати, він просто кладе свою ручку в центр столу і каже: «Пропускаю».

• Учитель може підійти до групи, взяти ручку і запитати: «Який внесок зробив член групи, якому належить ця ручка?».

«Позитивним тут є ще й те, що описана організація роботи не дає можливості дописувати й доповнювати виконану роботу, що часто роблять учні, почувши варіанти відповідей інших груп.

Метод найчастіше використовується як самостійне завдання. Учні досліджують певну проблему і результати роботи заносять у таблицю:

 

Питання Що кажуть одноклас- никн? Що кажуть учителі? Що кажуть по телевізору? Що кажуть вчені?
Чому вимерли динозаври?        
Чому колорадський жук має таке забарвлення?        

 


Учні пишуть листа від імені обраного ними (запропонованого вчите­лем) героя. Наприклад:

 

Роль (хто пише?) Отримувач (хто отримує?) Формат (у якій формі?) Тема (про що лист?)
Кульбаба Учні школи Оголошення Не рвіть мене марно
Підручник Сергій Повідомлення Не забувай мене

 

 

Пропоновані вище методи інтерактивного навчання — варіативна пропозиція у царині взаємонавчання. Кожен учитель початкової школи, як творча індивідуальна особистість, здатний видозмінити вдоскона­лити подані матеріали.

«Мозаїка» («Ажурна пилка»)

Технологія заохочує школярів допомагати один одному вчитися, навчаючи. Алгоритм, за яким працюватимуть учні в «домашніх» та тимчасових групах, схематично можна представити так: «Домашні» групи «Кольорові» групи

Наприклад, тема уроку — «Велика буква у власних іменниках» (3-й клас).

Матеріал для вивчення першою «домашньою» групою Велика буква в іменах, прізвищах та по батькові.

Правило. Імена, по батькові людей, прізвища — це власні іменники, які пишуться з великої букви.

Приклад: Тарас Григорович Шевченко.

Завдання. Запишіть прізвища, імена та по батькові свої власні та своїх друзів.

Матеріал для вивчення другою «домашньою» групою Велика буква у кличках тварин.

Правило. Клички тварин — це власні іменники, які пишуться з великої букви.

Приклад: пес Памір.

Завдання. Спишіть текст, вставляючи клички тварин. Поясніть їх написання.

На канікулах я люблю відпочивати у бабусі Марусі в селі Адамівці. Мене там чекають друзі: гусак..., коза..., кролик..., корова..., собака..., лоша ..., кіт ....

Я їх дуже люблю і допомагаю бабусі доглядати за ними.

Матеріал для вивчення третьою «домашньою» групою


Читайте також:

  1. D і 3D технології креслення в AutoCAD
  2. OLAP-Технології
  3. PR-ІНСТРУМЕНТАРІЙ І МАНІПУЛЯТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ
  4. PR-технології у виборчій кампанії.
  5. PR-технології.
  6. Web-технології
  7. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики.
  8. Аудіювання на уроках української мови
  9. Варіантне проектування технології зведення будівель та споруд.
  10. Вартість Internetу для підприємств-користувачів. Internet-технології та формування бізнес-фокусу споживача.
  11. Виборчі технології як найважливіша складова ПР
  12. ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО ІСКУСТВА




Переглядів: 842

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Карта персонажів | Велика буква у назвах річок, гір, морів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.