МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НА УРОКАХ РІДНОЇ МОВИПереконувальний лист Я досліджую Ручки всередині Спрямоване читання з обмірковуванням У кожного учня має бути роздатковий матеріал у вигляді такої таблиці:
Таблиця заповнюється як індивідуально, так і в парах, групах, колективно. Цей метод — різновид роботи у малих групах: • Групи отримують завдання. • Кожен учень висловлює свою позицію, ідею щодо проблеми, кладучи при цьому ручку в центр столу. Після цього він не має права говорити, поки всі не висловляться. • Якщо комусь нічого сказати, він просто кладе свою ручку в центр столу і каже: «Пропускаю». • Учитель може підійти до групи, взяти ручку і запитати: «Який внесок зробив член групи, якому належить ця ручка?». «Позитивним тут є ще й те, що описана організація роботи не дає можливості дописувати й доповнювати виконану роботу, що часто роблять учні, почувши варіанти відповідей інших груп. Метод найчастіше використовується як самостійне завдання. Учні досліджують певну проблему і результати роботи заносять у таблицю:
Учні пишуть листа від імені обраного ними (запропонованого вчителем) героя. Наприклад:
Пропоновані вище методи інтерактивного навчання — варіативна пропозиція у царині взаємонавчання. Кожен учитель початкової школи, як творча індивідуальна особистість, здатний видозмінити вдосконалити подані матеріали. «Мозаїка» («Ажурна пилка») Технологія заохочує школярів допомагати один одному вчитися, навчаючи. Алгоритм, за яким працюватимуть учні в «домашніх» та тимчасових групах, схематично можна представити так: «Домашні» групи «Кольорові» групи Наприклад, тема уроку — «Велика буква у власних іменниках» (3-й клас). Матеріал для вивчення першою «домашньою» групою Велика буква в іменах, прізвищах та по батькові. Правило. Імена, по батькові людей, прізвища — це власні іменники, які пишуться з великої букви. Приклад: Тарас Григорович Шевченко. Завдання. Запишіть прізвища, імена та по батькові свої власні та своїх друзів. Матеріал для вивчення другою «домашньою» групою Велика буква у кличках тварин. Правило. Клички тварин — це власні іменники, які пишуться з великої букви. Приклад: пес Памір. Завдання. Спишіть текст, вставляючи клички тварин. Поясніть їх написання. На канікулах я люблю відпочивати у бабусі Марусі в селі Адамівці. Мене там чекають друзі: гусак..., коза..., кролик..., корова..., собака..., лоша ..., кіт .... Я їх дуже люблю і допомагаю бабусі доглядати за ними. Матеріал для вивчення третьою «домашньою» групою Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|