МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Велика буква у назвах річок, гір, морів.Велики буква у назвах країн, міст, сіл, вулиць. Правило. Назви країн, міст, сіл, вулиць — це власні іменники, які пишуться з великої букви. Приклад: місто Київ. Завдання. Запишіть свою домашню адресу: вулиця ..., дім № ..., квартира № ..., місто ..., область ..., країна .... Матеріал для вивчення четвертою «домашньою» групою Правило. Назви річок, гір, морів — це власні іменники, які пишуться з великої букви. Приклад: річка Дніпро. Завдання. Розгляньте географічну карту України. Запишіть власні іменники. Моря:..., річки:..., гори: ... . «Кубування» Цей метод допоможе учням набути навички спілкування та співпраці. Ним можна скористатися, наприклад, під час вивчення словникових слів. Він передбачає використання кубика із написаними на кожній грані вказівками щодо напряму мислення або письма. За сигналом учителя діти об’єднуються у групи, дають їм назви (за назвами днів тижня, квітів, дерев тощо), отримують завдання. Таким завданням, наприклад, може стати робота над словниковим словом криниця. • Група «Понеділок». Складіть речення зі словом криниця, визначте його граматичну основу. (Над криницею схилилася верба.) • Група «Вівторок». Складіть словосполучення зі словом криниця. (Криниця (яка?) — нова, чиста, дерев ’яна тощо.) • Група «Середа». Дайте тлумачення слова криниця. (І. Глибоко викопана і захищена від обвалів яма, що служить для добування води з водоносних шарів землі. Скарбниця чого-небудь.) • Група «Четвер». Доберіть до слова криниця спільнокореневі. (Криниця, криничка, криниченька). • Група «П’ятніщя». Доберіть синоніми до слова криниця. (Криниця — колодязь, джерело, ключ тощо.) • Група «Субота». Доберіть вірші, загадки зі словом криниця. Варіанти відповіді Рідна земля Криниця при дорозі край села І журавель похилений над нею. Хоч би куди дорога завела, Думки мої із рідною землею... (М. Луків)
Пішла киця по водицю Та й упала у криницю. Пішов котик пішки Рятувати кішку. На виконання завдання групам відводиться 3—5 хвилин. Кожна група презентує результати своєї роботи: виходить представник із виконаним на аркуші паперу завданням та звітує про виконану групою роботу. Робота в парах Цю технологію доцільно використовувати для організації роботи учнів під час виконання тренувальних вправ з підвищення грамотності письма, як-от «Орфографічний тренажер». Такий вид роботи водночас залучає всіх учнів класу до активного виконання вправ, служить для засвоєння, закріплення, перевірки знань, дає можливість урізноманітнити роботу з попередження помилок. Наприклад, розглянемо його використання під час роботи над темою «Ненаголошені голосні в корені слова».
Учень тримає картку, де записані слова з пропущеними ненаголо- шеними голосними в корені, добирає перевірні слова, називає голосні. З іншого боку картки написано голосні, які треба вставити. Другий учень перевіряє першого за зразком, після перевірки діти міняються ролями. Таким чином школярі контролюють і виправляють один одного. «Орфографічний тренажер» можна використовувати для засвоєння різних тем: «Апостроф», «Слова з буквосполученнями йо, ьо», «Подовжені приголосні», «Правопис префіксів з-, с-», «Рід іменників» тощо. «Гронування» Методика спонукає учнів розмірковувати вільно та відкрито над певною темою. Вона націлена передусім на стимулювання мислення про зв’язки з окремими поняттями. Це нелінійна форма мислення, яка функціонує подібно до принципу роботи нашого мозку. Гронування можна використовувати як на етапі актуалізації, так і на етапі усвідомлення. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||
|