МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Читання в парах — узагальнення в парахЗнаємо — хочемо дізнатися —дізналися МЕТОДИ ІНТЕРАКТИВНОЇ РОБОТИ З ТЕКСТОМ Зважаючи на те, що учні часто роблять вигляд, що працюють над текстом, видаючи несвідоме споглядання за процес зосередженого вивчення, необхідно добирати цікаві способи його опрацювання. Пропоновані нижче методи й форми роботи, виокремлені на основі аналізу науково-методичного посібника «Технології розвитку критичного мислення учнів», виданого за науковою редакцією О. Пометун, дають змогу залучити учнів до активної взаємодії під час роботи над текстом, як на уроках читання, так і на інших. Описані авторами посібника методи адаптовано до роботи з молодшими школярами. Окремі з поданих нижче методів лише за назвою та ключовим спрямуванням збігаються з охарактеризованими у посібнику, все інші — результат власного досвіду, набутого автором під час роботи у школі. Структурований огляд Застосовується для повідомлення невеликого обсягу нової інформації, яку подає вчитель, користуючись наочними посібниками. Ця нова інформація має бути лише передмовою до того, що вивчатиметься на уроці, і має подаватися з метою попереднього зацікавлення. Алгоритм «структурованого огляду» можна представити як почергове подання інформації та наочних прикладів до неї: Інформація—> наочний приклад (вислів, таблиця). Структурований огляд обов’язково має бути стислим, складатися із 2—3 коротких фрагментів. Закінчуватись він має стимулюванням інтересу та очікувань, словом «Подивимось», щоб спонукати школярів до подальшого вивчення матеріалу. В усіх випадках необхідно розпочинати роботу вже з назви тексту чи теми уроку, спонукаючи розвиток в учнів асоціативного мислення. Можна використовувати: як таблицю для роботи лише над фрагментом тексту; для роботи над цілим текстом; як заголовки для етапів уроку (прикріпивши відповідні заголовки над частинами дошки і поповнюючи дошку записами протягом уроку).
Цей метод доречно використовувати на етапі вторинного (після вчителя) ознайомлення учнів із твором (мовчазного читання). Один учень уголос читає іншому абзац чи виділену вчителем частину тексту, а потім узагальнює (коротко переказує) зміст прочитаного, починаючи словом «отже». Потім другий учень ставить першому запитання щодо цього фрагмента і вислуховує відповідь. Далі вони читають твір самостійно, на кожен абзац (фрагмент) міняючись ролями. Наприкінці вчитель пропонує учням поставити запитання для всіх. Алгоритм роботи за цим методом такий: Читайте також:
|
||||||||
|