Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Організація роботи допоміжних служб підприємства

Прогресивні форми організації ремонтного господарства

1 Спеціалізація і централізація ремонту устаткування (розвиток спеціалізованих ремонтних підприємств, цехів і ділянок; централізоване виготовлення запчастин в умовах окремих підприємств, а також галузі в цілому), а також міжгалузева централізація.

2 Застосування вузлового методу ремонту - заміна зношених вузлів запасними заздалегідь виготовленими чи відремонтованими.

3 Агрегатний метод ремонту - в основному застосовується для устаткування, що має конструктивно відособлені вузли (для агрегатних верстатів). Використовуються перерви в роботі агрегату. Цей метод називається ще послідовно-вузловим.

4 Метод «проти потоку» - використовується для ремонту потоко-автоматизованих ліній і вимагає великих підготовчих робіт. Найчастіше устаткування цих ліній ремонтується одночасно з зупинкою лінії чи окремими ділянками із широким використанням вузлового методу.

5 Комплексна підготовка ремонтних робіт до зупинки устаткування;

- розробка нормативів ремонтного господарства (в основному економічних);

- проектування і виготовлення нестандартного устаткування і модернізація існуючого;

- організація мастильного господарства;

- планування й облік робіт усіх підрозділів ремонтного господарства.

 

 

Основні задачі транспортно-скдадського господарства (ТСГ)

Машинобудування, особливо важке, зв'язано з надходженням на завод, перекиданням з цеху в цех і вивозом із заводу великої кількості матеріалів, деталей, вузлів і готової продукції. Значна частина цих вантажів має велику вагу і великі габарити.

ОСНОВНІ ЗАДАЧІ ТСГ:

1) забезпечення ритмічності виробничого процесу шляхом планомірного й ефективного пересування предметів праці в просторі;

2) скорочення тривалості виробничого циклу шляхом зниження трудомісткості і собівартості транспортно-складських операцій (прискорення оборотності оборотних коштів);

3) упровадження нової техніки в транспортно-складське господарство.

В даний час у промисловості склалися наступні ФОРМИ ВИКОНАННЯ зовнішніх транспортно-складських робіт:

1 Централізовані перевезення на зовнішніх вантажопотоках автотранспортними підприємствами.

2 Підйомно-транспортні операції для підприємств одного територіального комплексу (обслуговування декількох підприємств в одній зоні) - об'єднаними автомобільними і залізничними транспортними господарствами.

3 Перевізні, комерційні і вантажно-розвантажувальні роботи, здійснювані недержавними підприємствами.

4 Роботи тільки з механізованого вивантаження вантажів з залізничних вагонів і їхній доставці на підприємство (зі своїми складами, базами для збереження партій вантажів).

Підприємства користуються послугами даних організацій для виконання зовнішніх переміщень предметів праці.

Основні задачі ВНУТРІШНЬОЗАВОДСЬКОГО ТСГ:

1 Організація міжцехових передач предметів праці з використанням сучасних засобів транспорту, який пересувається підлогою, і підвісного транспорту і механізмів для виконання вантажно-розвантажувальних робіт.

2 Забезпечення оперативності обліково-складських операцій (ЕОМ).

3 Упровадження механізації складських операцій з метою підвищення їхніх експлуатаційних показників.

4 Удосконалювання структури керування загальнозаводськими транспортно-складськими службами.

ОБСЯГ РОБІТ, ВИКОНУВАНИЙ ТРАНСПОРТНИМ ГОСПОДАРСТВОМ планується за наступними показниками:

1 - вантажообігу підприємства за видами транспорту в тоннах (залізничний, автомобільний, конвеєрний) - зовнішній і внутрішній (міжцеховий);

2 - потрібної кількості транспортних засобів;

3 - часом простою під вантажними операціями.

ВАНТАЖООБІГ є вихідним показником для визначення обсягу роботи транспортного цеху. Він розділяється на :

ЗОВНІШНІЙ ВАНТАЖООБІГ - величина усіх вантажів (по вазі), що прибувають на підприємство й відправляються з підприємства:

Мвн = Мпр + Мвід.

 

Розрахунок величини зовнішнього вантажообігу виконується на підставі заяв відділу матеріально-технічного постачання і збуту.

ВНУТРІШНІЙ ВАНТАЖООБІГ - підставою для його розрахунку є програма цехів і діюча система вантажопотоків на підприємстві.

ВАНТАЖОПОТІК- це обсяг вантажів, перевезених в одному напрямку між двома пунктами навантаження і вивантаження.

Сукупність вантажних потоків складає вантажообіг підприємства й окремих його підрозділів.

У загальному виді ЗАГАЛЬНИЙ ВАНТАЖООБІГ підприємства визначається за формулою

 

Г = М ос (1+n) + 2М вс + М г + М в.м,

 

де М ос - чиста вага готових виробів основних цехів;

n - кількість послідовних перевезень між цехами однієї і тієї ж продукції, один раз на склад;

М вс - чиста вага продукції, що виготовляється допоміжними цехами (інструментальними, оснащення);

М г - вага готової продукції, що вивозиться з заводу (з упакуванням);

М в.м - вага допоміжних матеріалів (емульсії, дрантя).

За своїм характером усі транспортні роботи підрозділяються на: 1) вантажно-розвантажувальні, 2) перевезення вантажів і 3) експедиційні роботи (супровід і охорона вантажів).

ОСНОВНИМИ ЛАНКАМИ транспортного господарства є:

- депо і гаражі - технічна і ремонтна база з заправною станцією;

- шляхове і дорожнє господарство (ремонт і обслуговування шляхопроводів);

- рухлива частина транспорту (автомобілі, локомотиви, електрокари).

Розрізняють три основних види систем організації маршрутів:

1) МАЯТНИКОВА - зв'язок між двома пунктами.

Потрібне кількість одиниць транспортних засобів:

а) маятникова однобічна :


Noсм (trp+tб.м+tп+tp.з+tу) / 60 Qтр Кгр Fсм,

 

де М див - кількість вантажу, перевезеного за зміну, т;

tгр - час руху з вантажем, хв;

tб.м- час руху без вантажу, хв;

tn - час навантажування на один рейс, хв;

tp.з- час на одне розвантаження, хв;

tу - утрати часу і випадкові затримки в шляху,=0,15tгр;

Qтр - вантажопідйомність транспортного засобу, т;

Кгр - КПД транспортного засобу 0,7...0,9;

Fсм - дійсний фонд часу роботи транспортного засобу за зміну.

б) маятникова двобічна:

 

 

Nо = Мсм (trp+2 tп+tp.з+tз)/(60 Qтр Кгр Fсм);

 

в) віялова схема вантажопотоку

Nо = S {n Мсм tгр+t б.г+tп+tp.з+tз) / (60 Qтр Кгр(Fсм )};

 

де n - у пунктів призначення.

г)кільцева з загасаючим вантажопотоком:

 

Nо = Мсм (tгр+tп+n tp.з+tз)/(60(Qтргр Fсм);

 

д) кільцева зі зростаючим вантажопотоком:

 

Nо = Мсм (tгр+n tп+tp.з+tз)/ (60 Qтр Кгр Fсм);

 

е) кільцева з рівномірним вантажопотоком:

 

No= Мсм / (Рсм ( Qтргр),

 

де Рсм - кількість рейсів за зміну.

 

ЧАС ПРОСТОЮ ПІД ВАНТАЖНИМИ ОПЕРАЦІЯМИ:

 

tnp = Мгр / Пгод,

 

де Мгр - кількість вантажу, що підлягає вивантаженню (навантаженню), т;

Пгод - годинна продуктивність на даній операції, т/година.

Роботу з організації заводського транспорту здійснює ДИСПЕТЧЕРСЬКИЙ АПАРАТ, в обов'язки якого входить:

- складання графіків вантажно-розвантажувальних робіт,

- контроль за рухом транспортних складів,

- оперативні заходи щодо перекидання транспортних засобів.


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. II. Організація і проведення спортивних походів
  4. II. Організація перевезень
  5. II. Організація перевезень
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  9. IV група- показники надійності підприємства
  10. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  11. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  12. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.




Переглядів: 774

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
К-О-О-М-О-О-С-О-О-М-О-О-С-О-О-М-О-О-К. | Організація складського господарства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.