МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Організація складського господарстваПідвищення ефективності транспортного господарства 1 З позицій технічної оснащеності вантажопотоку: - на вантажопотоках металопрокату раціонально створювати склади металопрокату в безпосередній близькості до цехів-споживачів; - на вантажопотоках тарно-штучних вантажів (заготівлі, деталі, запчастини, допоміжні матеріали) упроваджувати крани-штабелери, автонавантажувачі, електровантажники для міжцехових перевезень; - для сипучих і кускових вантажів застосовувати лебедочний і транспортерний транспорт. 2 Для внутріцехового переміщення вантажу використання транспорту, який пересувається підлогою (електротележки, електрокари). 3 З метою зменшення обсягів вантажно-розвантажувальних робіт упроваджувати системи централізованого складування вантажів. Основні техніко-економічні показники транспортних робіт: - % виконання плану перевезень, собівартості перевезення 1ткм вантажу, - середня собівартість вантажно-розвантажувальних робіт на 1т вантажу, - коефіцієнт використання парку транспортних засобів, - витрата палива на 1т-км пробігу.
У машинобудуванні склади поділяються: а) по характеру збережених предметів на: - матеріальні, напівфабрикати (лиття і кувань), - інструменту, - запасних частин для ремонту, - палива, - сипучих тіл (пісок, вапно), - відходів і утилю; б) по типах пристрою: - відкриті, напівзакриті (навіси), закриті. Однією з особливостей важкого машинобудування є відсутність на заводах складів готової продукції (верстатів, екскаваторів, млинів, шахтно-піднімальних машин і т.п.), тому що звичайно після іспиту, демонтажу і консервації, вироби упаковуються і вантажаться у вагони. Недолік - виробнича площа основних цехів постійно зайнята великогабаритними частинами виробів. Збереження і відпустка зі складів повинні бути організовані так, щоб вони забезпечували: - повну технічну схоронність матеріальних цінностей; - найбільш швидке їхнє перебування і відпустка зі складу за вимогою виробництва; - мали надійний захист від можливих розкрадань; - мали достатню протипожежну безпеку. Важливим елементом роботи складського господарства в умовах матеріалоємного машинобудування є організація приймання матеріалів, напівфабрикатів і комплектуючих виробів на склад. Приймання складається з наступних груп операцій: 1) планування термінів завезення окремих матеріалів; 2) підготовка стелажів і площ до приймання; 3) забезпечення швидкого розвантаження; 4) кількісний облік матеріалів, що надходять, напівфабрикатів; 5) сортування по якості матеріалів; 6) укладання по секторах складу матеріалів, що надійшли. Керівники складського господарства підприємства несуть відповідальність за своєчасне розвантаження матеріалів, що надійшли: за затримку вагонів під розвантаженням чи навантаженням поверх норми підприємство сплачує штрафи, якщо з вини залізничної дороги, то остання платить штраф за затримку доставки. Для виконання своїх функцій склади повинні мати в розпорядженні необхідні площі і пристосування для збереження і переміщення матеріальних цінностей: вагами, вагонами-вагами, кранами, стелажами, контрольно-вимірювальними приладами і нормативно-довідковими даними. Відпустка матеріалів повинна вироблятися за письмовими вимогами (нарядами) з точним обліком марки матеріалу, його ваги чи розміру. Показники складського господарства: 1 Коефіцієнт використання площі складу:
К в = S корис / Sзаг.
2 Середнє навантаження на 1м3 складської площі:
Q cp = М мат / Sобщ.
Основним шляхом підвищення ефективності організації складського господарства є перехід до створення централізованих автоматизованих складів, що складаються зі стелажів, що обслуговуються кранами-штабелерами по сигналом з пульта ЕОМ.
Читайте також:
|
||||||||
|