МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Організація складського господарстваПідвищення ефективності транспортного господарства 1 З позицій технічної оснащеності вантажопотоку: - на вантажопотоках металопрокату раціонально створювати склади металопрокату в безпосередній близькості до цехів-споживачів; - на вантажопотоках тарно-штучних вантажів (заготівлі, деталі, запчастини, допоміжні матеріали) упроваджувати крани-штабелери, автонавантажувачі, електровантажники для міжцехових перевезень; - для сипучих і кускових вантажів застосовувати лебедочний і транспортерний транспорт. 2 Для внутріцехового переміщення вантажу використання транспорту, який пересувається підлогою (електротележки, електрокари). 3 З метою зменшення обсягів вантажно-розвантажувальних робіт упроваджувати системи централізованого складування вантажів. Основні техніко-економічні показники транспортних робіт: - % виконання плану перевезень, собівартості перевезення 1ткм вантажу, - середня собівартість вантажно-розвантажувальних робіт на 1т вантажу, - коефіцієнт використання парку транспортних засобів, - витрата палива на 1т-км пробігу.
У машинобудуванні склади поділяються: а) по характеру збережених предметів на: - матеріальні, напівфабрикати (лиття і кувань), - інструменту, - запасних частин для ремонту, - палива, - сипучих тіл (пісок, вапно), - відходів і утилю; б) по типах пристрою: - відкриті, напівзакриті (навіси), закриті. Однією з особливостей важкого машинобудування є відсутність на заводах складів готової продукції (верстатів, екскаваторів, млинів, шахтно-піднімальних машин і т.п.), тому що звичайно після іспиту, демонтажу і консервації, вироби упаковуються і вантажаться у вагони. Недолік - виробнича площа основних цехів постійно зайнята великогабаритними частинами виробів. Збереження і відпустка зі складів повинні бути організовані так, щоб вони забезпечували: - повну технічну схоронність матеріальних цінностей; - найбільш швидке їхнє перебування і відпустка зі складу за вимогою виробництва; - мали надійний захист від можливих розкрадань; - мали достатню протипожежну безпеку. Важливим елементом роботи складського господарства в умовах матеріалоємного машинобудування є організація приймання матеріалів, напівфабрикатів і комплектуючих виробів на склад. Приймання складається з наступних груп операцій: 1) планування термінів завезення окремих матеріалів; 2) підготовка стелажів і площ до приймання; 3) забезпечення швидкого розвантаження; 4) кількісний облік матеріалів, що надходять, напівфабрикатів; 5) сортування по якості матеріалів; 6) укладання по секторах складу матеріалів, що надійшли. Керівники складського господарства підприємства несуть відповідальність за своєчасне розвантаження матеріалів, що надійшли: за затримку вагонів під розвантаженням чи навантаженням поверх норми підприємство сплачує штрафи, якщо з вини залізничної дороги, то остання платить штраф за затримку доставки. Для виконання своїх функцій склади повинні мати в розпорядженні необхідні площі і пристосування для збереження і переміщення матеріальних цінностей: вагами, вагонами-вагами, кранами, стелажами, контрольно-вимірювальними приладами і нормативно-довідковими даними. Відпустка матеріалів повинна вироблятися за письмовими вимогами (нарядами) з точним обліком марки матеріалу, його ваги чи розміру. Показники складського господарства: 1 Коефіцієнт використання площі складу:
К в = S корис / Sзаг.
2 Середнє навантаження на 1м3 складської площі:
Q cp = М мат / Sобщ.
Основним шляхом підвищення ефективності організації складського господарства є перехід до створення централізованих автоматизованих складів, що складаються зі стелажів, що обслуговуються кранами-штабелерами по сигналом з пульта ЕОМ.
Читайте також:
|
||||||||
|