Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Бюджет домогосподарства.

Відкриття рахунку у банку.

Для зберігання грошових коштів та здійснення розрахунків, банки відкривають підприємствам (об’єднаним організаціям, установам) розрахунків, поточні, бюджетні тощо рахунки. Для їх оформлення подають такі документи: заява про відкриття рахунку, копія документа про створення підприємства, копія статуту (положення), картка із зразками підписів і відбитком печатки.

Реквізити:

10 – назва виду документа;

19 - заголовок до тексту (до якого входять: назва банку і підприємства, яке відкриває рахунок);

4 – код підприємства, установи, організації;

21 – текст (назва, вид рахунку, підстави);

23 – підпис;

11 - дата;

25 – візи (управителя банку і головного бухгалтера);

№ особового рахунку.

Додаток до заяви:

10 – назва виду документа;

19 - заголовок до тексту;

відомості про власника рахунку (назва, код, адреса, телефон, назва вищої організації, її коди);

назва банку та його місцезнаходження;

21 – текст (містить зразок відбитку печатки, зразки підписів, порядок прийняття документів від центральної організації, коли вони засвідчують певними підписами);

24 – гриф погодження;

26– печатка;

11 - дата;

23 – підпис;

- посвідчення підписів.

Основна маса платежів виконуються у порядку безготівкових розрахунків. Перерахування сум з рахунка на рахунок одержувача. Операції виконуються за такими документами:

- платіжне доручення;

- рахунок-фактура;

- чек.

За видатковим касовим ордером банк видає готівку з рахунку. Знімаються гроші на вимогу судових виконавчих листів, за наказами арбітражу відбувається стягнення прострочених платежів державного бюджету.

Платіжне доручення має такі реквізити:

10 – назва виду документа;

12 - індекс (№) документа;

4 – код підприємства, установи, організації;

21 – текст (банк платника, одержувач, банк одержувача тощо)

11 - дата;

23 – підпис.

Рахунок-фактура має такі реквізити:

10 – назва виду документа;

12 - індекс (№) документа;

11 - дата;

19 - заголовок до тексту;

21 – текст;

одержувач платежу;

23 – підпис.

3. Види домогосподарств та чинники, що впливають на формування їх ресурсів.

1.Фінансові рішення домогосподарства.

З огляду нафукції домогосподарств, у своїй життєдіяльності їм доводиться приймати ряд рішень. Серед них виділимо такі :

· рішення про розподіл доходів (домогосподарству необхідно визначитись яку частку отриманих доходів воно має направити на споживання, а яку заощадити);

· інвестиційнірішення (домогосподарство визначається куди спрямувати свою діяльність, щоб з часом вона дала результат у вигляді вигоди.) Таке спрямування є досить суб’єктивним: для одних це, наприклад, отримання певної освіти для членів сім’ї, що в майбутньому гарантуватиме високооплачувану роботу, а для інших — створення певного бізнесу (крамниця, ресторан тощо), який зрештою дасть той самий результат — примноження (розширення) власних капіталів;

· фінансовірішення (домогосподарство має визначитись з яких джерел буде фінансувати власні інвестиційні плани: частина доходів, що направляється ним на заощадження, частина у вигляді кредитних ресурсів, пошук нових додаткових джерел тощо);

· управління (мінімізація) фінансовими ризиками — дії,що застосовуватиме домогосподарство у процесі реалізації запланованих інвестицій (домогосподарство має передбачити яким чином йому доведеться діяти у разі виникнення перешкод для реалізації інвестиційних планів; спрогнозувати певні моделі розвитку і протиставити адекваний комплекс дій. Наприклад, заощаджувати на споживанні (зменшити розваги, відмінити заплановані подорожі, використовувати дешевший одяг тощо), застосовувати додаткові джерела фінансування, неприйнятні за певних обставин (надання в оренду власної житлової площі, продаж майна).


Читайте також:

  1. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  2. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  3. III. Виконання бюджету
  4. Активний бюджетний дефіцитхарактеризу­ється спрямуванням коштів на інвестування еко­номіки, що сприяє зростанню ВВП.
  5. Алгоритм перевірки кошторису бюджетної установи
  6. Алгоритм розробки методичних основ бюджетування
  7. Аудит розрахунків з бюджетами
  8. Аудит фінансово-господарської діяльності бюджетних установ включає три етапи.
  9. Бюджет амортизаційних відрахувань
  10. Бюджет виплат по фінансовій діяльності
  11. Бюджет виробництва
  12. Бюджет витрат на збут




Переглядів: 736

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Принципи документування. | Бюджет домогосподарства.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.