МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Нормальний режим роботи ТАД. Обертаючий момент.В ТАД є магнітний потік (обертове магнітне поле), який циркулює по магнітопроводу. Проте опір магнітопровода тут набагато більший, ніж у трансформаторі, бо на шляху магнітного потоку зустрічається повітряний зазор між ротором і статором, який створює великий опір для магнітного потоку. Щоб його подолати, потрібна значна е. р. с., створювана струмом холостого ходу трансформатора і досягає 20-50% номінального струму двигуна. Оскільки при холостому ході струм в обмотці ротора дуже малий, його м. р. с. можна знехтувати При навантаженні струм в обмотці ротора зростає і, значить, його м. р. с. збільшується. Сумарний магнітний потік двигуна створюється спільною дією м. р. с. обмоток статора і ротора,залишаючись майже незмінним при коливаннях навантаження. Подібно до того, як у трансформаторі зі збільшенням навантаження зростає струм у первинній обмотці, в двигуні зі зростанням навантаження збільшується струм в обмотці статора. Рівняння м. р. с. для трансформатора дійсне й для двигуна: F = F+F, де F – результуюча м. р. с. двигуна в режимі холостого ходу; F- м. р. с. обмотки статора; F- м. р. с. обмотки ротора. Причиною виникнення обертового момента двигуна є взаємодія струму в обмотці ротора з магнітним полем статора. Оскільки обмотка ротора має індуктивний опір, струм у ній Івідставатиме від е. р. с. Ена кут . Обертаючий момент двигуна пропорційний його корисній (активній) потужності, яка, в свою чергу, пропорційна активній складовій струму в обмотці статора. Через те що потужність кола статора практично дорівнює потужності кола ротора, можна сказати, що обертовий момент двигуна пропорційний також активній потужності ротора, тобто активній складовій струму в обмотці ротора: М = сФІ. Звичайно напруга мережі Uстала, тому і пропорційний їй магнітний потік Ф теж буде сталим. Отже, М = І= І, Тобто обертаючий момент двигуна пропорційний активній складовій струму в обмотці ротора. Як показують дослідження, М = U, тобто обертаючий момент двигуна пропорційний квадрату напруги мережі. Невелике зниження цієї напруги призводить до значного зменшення обертового момента двигуна. Обертовий момент двигуна не є сталою величиною, а залежить від ковзання. Крива на рис.8.5. При пуску двигуна ковзання s = 1. Цьому ковзанню відповідає пусковий момент М. З розкручуванням двигуна частота струму в обмотці ротора й індуктивний опір його зменшуються, а значить, активна складова струму в цій обмотці зростає. Це спричинює збільшення обертового моменту двигуна до максимального значення М. Відношення Мдо номінального обертаючого моменту М, яке називається коефіцієнтом перевантажувальної здатності двигуна, коливається в межах від 1,5 до 2,5. Однак при дальшому розкручуванні двигуна обертовий момент різко зменшується. При ковзанні s = 0 він теж знижується до нуля.
Читайте також:
|
||||||||
|