Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ОПИТУВАЛЬНИК

ЗВІТ

Семінарські, лабораторні й екскурсійні заняття

ДОДАТКИ

 


Додаток 1

 

 

 

1. Методологічні основи наукового пізнання (семінар)

2. Пошук інформації в «паперових» бібліотеках (екскурсійне заняття)

3. Пошук інформації в електронних бібліотеках (лабораторна робота)

4. Пошук інформації за допомогою пошукових систем (лабораторна робота)

5. Статистичне опрацювання результатів наукових досліджень (лабораторна робота)

6. Оформлення результатів наукових досліджень (семінар)

 


Додаток 2

із самостійної роботи на тему:

 

«СПОЖИВАННЯ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ»

1. На основі запропонованої нижче талиці проведіть обстеження громадян України щодо споживання ними масової інформації впродовж одного тижня.

2. Перед проведенням обстеження оберіть його місце (столиця, обласний центр, місто обласного підпорядкування, районний центр, селище міського типу (СМТ), село) та контингент громадян (3…7 років, 8…15 років, 16…34 роки, 35…64 роки, старші 65 років).

3. Визначте спосіб організації вибірки з генеральної сукупності. З урахуванням обраного місця й вікового контингенту громадян проведіть опитування 10 громадян.

4. Опитування можна вести двома способами: або у формі інтерв’ю (анкета не потрібна), або за допомогою анкети, яку слід буде розробити власноруч.

5. Отримані емпіричні дані щодо споживання масової інформації слід ввести в таблицю Microsoft Exel. На основі даних цієї таблиці слід:

— отримати усереднені про час і фінансові ресурси, витрачені на споживання масової інформації (засобами Microsoft Exel);

— отримати діаграму усередненого споживання масової інформації).

6. На основі отриманих даних в Microsoft Word підготуйте звіт. У звіті опишіть:

— вибірку та її репрезентативність;

- результати спостереження (дві таблиці, дві діаграми);

— інтерпретацію отриманих результатів;

— зіставлення отриманих результатів з аналогічними в Україні чи зарубіжних країнах;

— висновки щодо споживання масової інформації в обраному населеному пункті й обраній віковій категорії громадян (сучасний стан споживання, тенденції його зміни, наявні резерви).

7. У додатку подайте 10 отриманих анкет (якщо проводилось анкетування).

 


щодо споживання громадянами України масової інформації упродовж одного тижня

 

 

Вид масової інформації Витрати
часу, години фінансів, відсоток
Книги    
Журнали    
Газети    
Радіо    
Телебачення    
Інтернет (ел. видання, радіо, ТБ)    
Кіно    
Театр    
Концерти, цирк    
Масова інформація на масових гуляннях    
Інше    

 

Час опитування: „____”________________ 200_ р.

 

Місце опитування (підкреслити):

столиця

обласний центр

місто обласного підпорядкування

районний центр чи СМТ

село

 

Контингент опитуваних (підкреслити):

3…7 років

8…15 років

16…34 роки

35…64 роки

старші 65 років

 

Примітка. Якщо громадянин не отримував масової інформації якогось виду за останній тиждень, тоді слід брати середні дані за рік. Фінансові витрати вираховують як відсоток від місячної зарплати. Дані по 10 опитаних потрібно усереднити.

 


Додаток 3

ПІДСУМКОВИЙ ТЕСТ (ЗРАЗОК)


Додаток 4


Читайте також:

  1. Опитувальник САН (самопочуття, активність, настрій).
  2. Опитувальники




Переглядів: 833

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Етичні норми й цінності науки | ПЛАН-ПРОСПЕКТ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.