МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ПЛАН-ПРОСПЕКТВИСНОВКИ В. Розгорнутий план курсової роботи (2-3 с.). Методи дослідження. Мета дослідження. Предмет дослідження. Об’єкт дослідження. Актуальність теми. ВСТУП КУРСОВОЇ РОБОТИ ПЛАН-ПРОСПЕКТ (ШАБЛОН ЗАВДАННЯ)
А. Титульна сторінка (згідно стандарту)
Б. Вступ до курсової роботи (в повному обсязі, 2-3 с.)
[Яка проблема існує в сфері практики, суспільного життя? Чи вона вже розв’язана?]
[Визначення об’єкта. Що в нього входить? Що в нього не входить?]
[Визначення предмета. Що в нього входить? Що в нього не входить?]
[Формулюється одним реченням. Рідко цілей дослідження може бути дві, три].
1.5. Завдання дослідження, які ведуть до досягнення мети: — зібрати літературу по темі дослідження; — — — — — — підготувати курсову роботу у текстовому процесорі “MS Word”.
[Перелічують методи дослідження, які використано в роботі].
1.7. Положення, що виносяться на захист (факультативно). [Положення формулюють простими реченнями. Положень може бути кілька].
1.8. Новизна положень (факультативно). [Вказують джерела, в тому числі й інтернетівські, в яких є опис аналізованої проблеми, для кожного положення окремо. Визначають ступінь новизни для кожного положення окремо: абсолютна новизна, уточнення відомого положення чи його подальший розвиток, новизна для держави, новизна для регіону].
РОЗДІЛ 1. [Огляд літератури за темою дослідження. Стан видавничої справи в обраному виді літератури. Постановка проблеми. Визначення можливих шляхів її розв’язання] 1.1. Ххххххххххххх 1.2. Хххххххххххх 1.2.1. Хххххххххххх 1.2.2. Хххххххххххх 1.2.3. Ххххххххххх 1.3. Ххххххххххххххххххх
РОЗДІЛ 2. [Визначення методологічних засад дослідження. Вибір й обґрунтування методів дослідження.]
2.1. Ххххххххххххх 2.2. Хххххххххххх 2.2.1. Хххххххххххх 2.2.2. Хххххххххххх 2.2.3. Ххххххххххх 2.3. Ххххххххххххххххххх 2.4. Ххххххххххххххххххх
РОЗДІЛ 3. [Розроблення теоретичної моделі розв’язку наявної проблеми].
3.1. Ххххххххххххх 3.2. Хххххххххххх 3.3. Ххххххххххххххххххх
РОЗДІЛ 4. [Експериментальна перевірка й удосконалення запропонованої моделі]. 4.1. Ххххххххххххх 4.1.1. Хххххххххххх 4.1.2. Хххххххххххх 4.1.3. Ххххххххххх 4.2. Хххххххххххх
1. Теоретичне значення отриманих результатів (для кожного пункту завдання) 2. Практичні рекомендації 3. Перспективи майбутніх досліджень проблеми
Література
Додатки 1. Хххххххххххххх 2. Хххххххххххх … N. Ххххххххххххх
Г. Календарний план виконання роботи (1 с.)
Загальний час на готування плану-проспекту: 2 … 3 тижні. Проспект слід виконати на комп’ютері й зберегти на дискеті.
Додаток 6 Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|