МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
РЕКОМЕНДОВАНИЙ ПОРЯДОК НАПИСАННЯ ДИПЛОМНОЇ РОБОТИПримітка. ЧАСТИНА 2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА РОБОТИ Примітка. ДОДАТКИ ЛІТЕРАТУРА ВИСНОВКИ 1. Висновки про теоретичне значення отриманих результатів (за кожним пунктом завдання). 2. Практичні рекомендації (якій структурній одиниці що саме виконувати). 3. Перспективи майбутніх досліджень розглянутої проблеми (першочергові завдання, другочергові тощо; зовсім нові перспективні проблеми).
1. Хххххххххххххх 2. Хххххххххххх … N. Ххххххххххххх
У вступ за бажанням студент може додати інші потрібні підрозділи. У розділах повинно бути описано результати виконання всіх завдань роботи. Оформлення роботи слід здійснювати за вимогами до написання дисертацій. По темі дипломної роботи згідно наказу по ГУ слід опублікувати тези в матеріалах студентської наукової конференції відповідно до встановленого цим наказом терміну.
1. Редакторський висновок на рукопис (перший) (якщо рукопис відхилявся чи повертався на доопрацювання). 2. Редакторський висновок на рукопис (другий) (схвальний).
3. Пояснювальна записка. (Повинна описувати допущені автором у рукописі типові помилки й виконані редактором типові методи їх виправлення).
Додаток. 1. Рукопис «Ххххххх ххххххх хххххх» (ХХХ с.) (з редакторськими виправленнями) 2. Опубліковане видання «Ххххххх ххххххх хххххх» (ХХХ с.) (якщо воно вже опубліковане)
В якості рукопису (масиву рукописів) повинно бути взято будь-який реальний рукопис з видавництв України за обраною галуззю. У рукописі обов’язково повинні бути оформлені згідно існуючих нормативних документів титульна сторінка, зворот титула, вихідні й випускові дані (останні може бути подано у формі шаблона, якщо рукопис ще не опубліковано).
1. Підготувати шаблон завдання на дипломну роботу, а також календарний план її виконання.
КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН виконання роботи
2. Розробити проект розгорнутого змісту роботи (у MS Word).
3. Написати вступ і розгорнутий зміст роботи (у MS Word).
Загальний час на готування проекту змісту й вступу: 2 … 3 тижні. Узгодити проект змісту й вступу з керівником дипломної роботи.
4. Підібрати рукопис й відредагувати його.
5. Розпочати теоретичне дослідження проблеми.
6. Провести експериментальну частину дослідження.
7. Завершити теоретичне дослідження проблеми.
8. Підготувати й оформити теоретичну частину дипломної роботи (на основі попереднього п. 5).
Подати чорнетку дипломної роботи на кафедру до 1.05.2006 р.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|