Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Особливості методу

Виготовлені на рівні першого поверху покриття й перекриття чи поверхи піднімають на необхідну позначку за допомогою підйомників, які встановлюють на збірні колони і які повинні працювати синхронно.

Рис. 5.35. Сталева обойма (комір): 1- швелер; 2- ребра жорсткості; 3- напівкруглі гнізда для перепуска тяг підіймачів.

Перекриття і покриття являють собою частіше безбалочні плоскі плити (іноді ребристі або кесонні). Для з’єднання перекрить з колонами в плиті в цих місцях встановлюють сталеві обойми (коміри), крізь які проходять колони (рис. 5.35).

В полках кутника або швелера, з якого виготовлена обойма, зроблені отвори, а в плитах – вирізи для перепуску і кріплення вантажних тяг підіймачів.

Колони багатоповерхових будинків діляться на яруси. Висота ярусу залежить від умов виготовлення, транспортування, нарощування колон при монтажі, типу підіймачів, послідовності піднімання перекрить і поверхів.

Якщо підіймачі встановлюють на оголовки колон, висоту ярусу приймають 10…12м. Коли підіймачі встановлюють в будь-якому місці по висоті колони, висота ярусу може бути до 20м. Довжина колон другого і наступних залежить від максимальної вантажопідйомності крана. При цьому слід враховувати гнучкість колон в процесі піднімання, яка не повинна бути більше нормативної.

(5.23)

де - розрахункова довжина колони; b – найменшій розмір поперечного перерізу колони.

Максимальні розміри поперечного перерізу колон обмежуються конструкцією підіймачів. Для електромеханічних підіймачів, які пересуваються вздовж колон максимальний переріз не повинен бути більше 450х450мм, а для гідравлічних – 500х600мм.

Розрахункова довжина колони

(5/24)

де - дійсна довжина колони; - коефіцієнт вільної довжини, приймається =2, коли плита покриття піднята на проектну позначку, але ще не закріплена, тобто коли колона являє собою консоль з затисненим нижнім кінцем – це найгірший випадок. Але якщо монтаж ведеться по колонах, які по верху закріплені в’язями до стін ядра жорсткості, то =1,2. Досвід будівництва і Єревані (Вірменія) показав, що граничну гнучкість колон можна приймати 55…60.

Рис. 5.36. Кріплення плит перекрить до колон: 1- колона; 2- комір; 3- плита; 4- закладний штир.

При виготовленні колон в них залишають скрізні отвори для закладних штирів та автоматичних засувок, які необхідні для постійного й тимчасового закріплення плит перекрить. Закладні штирі можуть бути у вигляді, наприклад, двотаврів (рис. 5.36).

Стики колон мають розташовуватися у зоні середньої третини висоти поверху і за зоною отворів під штирі.


Читайте також:

  1. D) методу мозкового штурму.
  2. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  3. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  4. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  5. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  6. Агітація за і проти та деякі особливості її техніки.
  7. Аграрне виробництво і його особливості
  8. Аграрне право як галузь права, його історичні витоки та особливості.
  9. АНАТОМІЯ І ФІЗІОЛОГІЯ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА ПЕРИФЕРИЧНОЇ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ, ЇЇ ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ
  10. Анатомо-фізіолгічні особливості
  11. Анатомо-фізіологічна перебудова організму підлітка та її вплив на його психологічні особливості й поведінку.
  12. Анатомо-фізіологічні особливості молодших школярів




Переглядів: 538

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Застосування об’ємно-переставної опалубки | Технологія методу підйому перекрить

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.