Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Місце видавничих технологій в розробці реклами

 

Процес розробки носіїв поліграфічної реклами включає наступні основні етапи:

1. Ухвалення рішення щодо типу носія: листівка, плакат, проспект і т.п.;

2. Етап розробки елементів образотворчого і текстового наповнення.

На цьому етапі виробляються фотозйомка рекламованих товарів; моделей, запрошуваних у якості комунікантів; різних інтер'єрів, пейзажів і т.п., що будуть тлом рекламної композиції, і т.д. Розробкою рекламних текстів займаються копірайтери. Образотворчі символи й образи можуть створювати професійні художники і дизайнери.

При відсутності можливостей розробки елементів за допомогою перерахованих вище технологій дизайнери можуть використовувати комп'ютерне сканування вже готових зображень (природно, намагаючись не порушувати права їхніх авторів).

При безвихідних ситуаціях можна скористатися картинками поміщених у бібліотеках готових комп'ютерних зображень. Вони випускаються розроблювачами програмного комп'ютерного забезпечення. Однак при цьому треба бути готовими до того, що ці зображення уже використовувалися в рекламі конкурентів, чи можуть бути там використаний; Етап розробки комп'ютерного оригіналу-макета.

3. Відбирається раніше підготовлений образотворчий і текстовий матеріал.

Приймається рішення щодо використання кольорів (одне-, двох-, трьох– чи повнокольорові). Як відомо, реалістичні повнокольорові зображення досягаються шляхом накладення на одному листі чотирьох основних фарб: чорної, червоної, жовтої і голубої. Розробляється композиція майбутнього медіа носія. Приймається рішення щодо використовуваних шрифтів.

Результатом творчих і технологічних процесів на даному етапі є готовий оригінал-макет – прототип майбутньої листівки (плаката, календаря і т.п.). Макет повинний бути погоджений із замовником і затверджений ім. При цьому бажано дотриматися необхідні формальності. Замовник повинний підписати оригінал-макет, чи повинний бути складений відповідний акт;

4. Етап виробництва поліграфічної рекламної продукції, коли приймається рішення про технологію виробництва медіаносія.

Якщо необхідний тираж носіїв невеликий (до 50 екз.), то найпростішою технологією виробництва листівок може бути ксерокопіювання. При тиражі до 500...1000 екземплярів (і необхідності друку в 1 колір) можна скористатися послугами різографа. При типографському друці (офсетному, високому й ін.) необхідне виробництво форм.

При повнокольоровому типографському друці проміжною стадією буде кольороподілення, у процесі якого кольорові зображення будуть "розкладені" на зазначені вище 4 основні кольори. Далі потрібно виробництво типографських форм та безпосереднє виробництво тиражу. Більш докладно про технологічні особливості виробництва поліграфічної реклами можна довідатися з літературних джерел.

Екранна реклама використовує як носії: відео- і кіноролики, слайди й ін. Рекламні ролики можуть згодом транслюватися по каналам телебачення.

Пряма передача в телевізійний ефір того, що в цей момент відбувається в телестудії, іноді називається студійним роликом.

Відеоролик – це звуковий фільм, записаний на магнітній стрічці.

Кіноролик – це знятий на кіноплівці звуковий кінофільм, призначений для наступної "перегонки" на відео, передачі в чи ефір демонстрації за допомогою кіноустановки. Використовують даний носій останнім часом досить рідко.

Сучасні видавничі технології є проміжною ланкою між художньою розробкою реклами та транслюванням (розповсюдженням) її на цільову аудиторію. Зараз вже багато телевізійної реклами розроблюється за допомогою комп’ютерів, приклади такої 3D-реклами можно побачити на 7 каналі.

 


Читайте також:

  1. Автоматизоване робоче місце метролога
  2. Автономна Республіка Крим, регіональні та місцеві органи державної влади.
  3. Але в реклами є і недоліки.
  4. Апеляційні скарги на ухвали місцевого господарського суду
  5. Атракція як спосіб викликати довіру до реклами
  6. Аутсорсинг у сфері інформаційних технологій
  7. Безпека праці користувачів комп’ютерних технологій
  8. Біомаса - Кількість живої речовини на одиниці площі чи об'єму місцеперебування в момент спостереження. Визначається сумою біомаси усіх популяцій, що населяють дану екосистему.
  9. Брокерська фірма, роль і місце в біржовій діяльності
  10. Буфер обміну — це тимчасове місце зберігання інформації, яку було скопійовано або переміщено з одного місця з метою використання в іншому.
  11. Бюджет розвитку місцевих бюджетів
  12. Бюджет розвитку місцевих бюджетів є складовою спеціального фонду місцевих бюджетів.




Переглядів: 744

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Класифікація реклами. Основні терміни та визначення. | ДІЛОВІ НАВИЧКИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.