Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Питання 5. Категорії ПР

Сучасне розуміння і практика ПР включає наступні види діяльності. Скотт Катлип, Аллен Сентер, Глен Брум

Питання 5. Сфери ПР

 

 

1. Паблісіті – це інформація, отримана із зовнішнього джерела, яка використовується ЗМІ, оскільки являє, на їх думку, цінність, що полягає в новизні інформації. Паблісіті являє собою неконтрольований метод розміщення повідомлень в ЗМІ, оскільки джерело не платить за їх розміщення.  
2. Реклама – це інформація, розміщена в ЗМІ явно визначеним спонсором, який оплачує реалмний час та місце. Реклама - це контрольований метод розміщення повідомлень в ЗМІ.  
3. Громадська діяльність – являє собою складову ПР яка сприяє формуванню і підтриманню зв`язків з державними органами й місцевою спільнотою з метою вплинути на державну (регіональну, місцеву) політику.  
4. Управління проблемами являє собою упереджувальний процес прогнозування, виявлення, оцінювання і реагування на ті проблеми, які здійснюють вплив на відносини організації з її громадськістю. Управління проблемами є управлінським процесом, метою якого є допомагати зберігати ринки, знижувати ступінь ризику, створювати нові можливості і здійснювати вплив на імідж організації до взаємної вигоди самої організації і її головних акціонерів. Це здійснюється наступними способами: прогнозуванням, дослідженням і виявленням пріоритетів окремих проблем; оцінкою міри впливу цих проблем на організацію; виробленням рекомендацій проведення такої політики та стратегії, які дозволяли б мінімізувати ризик і використовувати наданими можливостями; участю в реалізації такої стратегії; оцінкою впливу програм.  
5. Лобіювання – особлива частина ПР, метою якої є формування і підтримання відносин з Урядом – в основному, з метою впливу на законодавчу та нормативну діяльність.  
6. Відносини з інвесторами це особлива складова корпоративних ПР, метою яких є формування та підтримка взаємовигідних відносин з акціонерами та іншими членами фінансового співтовариства з метою максимізації ринкової вартості акцій.  
7. Розвиток НГО – особлива складова ПР в приватних некомерційних організаціях, метою яких є формування та підтримка відносин з фінансуючими організаціями та їх членами задля гарантування фінансової підтримки і надання різного роду безповоротної допомоги.

У вивченні та використанні паблік рилейшенз, як і інших наук, важливу роль відіграють поняття та категорії для аналізу та описання складних явищ і процесів зв’язків з громадськістю.

Основними категоріями ПР, як науки та практики (мистецтва) є наступні: громадськість, громадська думка, зв’язки з громадськістю, комунікації, вербальні комунікації, комунікаційна система, консенсус, імідж, інформація, інформаційне поле, кореспонденція, маркетинг, маркетингові комунікації, мас-медіа, зворотній зв’язок, спілкування, преса, паблісіті, споживча інформація, прес-конференція, прес-реліз, прогнозування, реклама, репортаж, ринок, служба ПР, спіч, стиль ділового спілкування, рекламні послуги, товарна інформація, цільова аудиторія, людський фактор, економічна інформація, емблема, товарний знак, бренд, ярмарок та багато інших.

Названі та інші категорії використовуються в процесі вивчення дисципліни ПР. У кожній темі вони будуть визначатися та пояснюватися, але в даній темі необхідно визначити та пояснити основні, так званні наскрізні категорії ПР, до яких належать:

Громадськість – це певна група людей, які виражають свою думку з якої-небудь проблеми, а також реагують на події та ситуації, що виникають. Наприклад, студентська громадськість або громадськість журналістів України або якого-небудь видавництва, засобу масової інформації, тобто громадськість має певну соціальну спільноту, групу...

Громадська думка – це рівень і стан масової свідомості, яка містить у собі певне ставлення до подій, до різних соціальних груп, особистостей, державних і громадських організацій, фірм, засобів масової інформації..

Зв’язки з громадскістю – це одна з основних функцій управління, яка забезпечує встановлення, підтримку те безперервне здійснення спілкування між організацією та громадськістю, взаєморозуміння та співробітництво між ними.

Ця функція включає в себе вирішення наступних завдань:

Ø забезпечення керівництва організації необхідною інформацією;

Ø формування, регулювання й управління громадською думкою;

Ø зворотній зв’язок громадськості з організацією;

Ø забезпечення діяльності керівництва та всієї організації (фірми) в інтересах громадськості;

Ø передбачення та прогнозування тенденцій розвитку;

Ø відкрите спілкування з громадськістю через засоби масової інформації


Читайте також:

  1. Gigabit Ethernet на витій парі категорії 5
  2. IV. Питання самоконтролю.
  3. V. Питання для самоконтолю
  4. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  5. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  6. А.1 Стан , та проблемні питання застосування симетричної та асиметричної криптографії.
  7. Актуальні питання управління земельними ресурсами та їх охорони
  8. Амністія являє собою повне або часткове звільнення від кримінальної відповідальності і покарання певної категорії осіб, винних у вчиненні злочину.
  9. Аналогія права - вирішення справи або окремого юридичного питання на основі принципів права, загальних засад і значення законодавства.
  10. Безпека» і «небезпека» як ключові категорії в безпеці життєдіяльності
  11. Бесіда за запитаннями.
  12. В лекції висвітлюються питання використання мережних структур, їх недоліки та переваги.




Переглядів: 723

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Скотт Катлип, Аллен Сентер, Глен Брум | Гігієнічне та епідеміологічне значення грунту.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.