МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ОСОБЛИВІ ЗАУВАЖЕННЯ ПРИ ВИБОРІ ІГРАШОКІграшки і матеріали, рекомендовані для ігрової терапії Лялькові меблі (дерево). Фігурки членів сім'ї, що гнуться. Гамбі — фігурка, що гнеться, з непромальованим обличчям. Ляльки. Лялькове ліжко. Ляльковий одяг. Пустушка. Пляшка з соскою (пластмасові). Гаманець з «коштовностями». Класна дошка. Крейда біла і кольорова крейда. Губка. Холодильник (з дерева). Плита для приготування їжі (з дерева). Тарілки (пластмаса або сталь). Столові прилади. Каструлі. Сковорідка. Глек. Харчові продукти (з пластмаси). Порожні консервні банки з-під фруктів і овочів (із закругленими негострими краями). Картонки з-під яєць. Губка. Рушник. Мітла. Совок. Мило. Щітка. Гребінець. Кольорові олівці. Папір. Прозора стрічка. Клей. Іграшковий годинник. Будівельні кубики (різної форми і розмірів) Фарби. Мольберт. Газетний папір. Пензлі. Пластилін. Глина. Маски клоунів. Йоршики для пляшок. Шпателі. Палички від ескімо. АТВ – пристосування з багатьма колесами, на якому можна кататися. Вантажівка. Машина. Літак. Трактор. Човен. Автобус. Ковадло і молот. Ксилофон. Цимбали. Барабан. Іграшкові солдатики. Армійське спорядження. Каска пожежника і інші головні убори. Соснове поліно. Молоток. Цвяхи. Ящик з піском. Велика ложка. Лійка для наливання у вузький отвір. Сито. Відро. Тварини із зоопарку. Домашні тварини. Гумова змія. Крокодил. Дротики з присосками для метання в мішень. Гумовий ніж. Наручники. Рушниця з дротиками. Іграшковий автомат. М'ячі (великі і маленькі). Телефон (2 шт.). Тупі ножиці. Папір для праці (декількох кольорів). Докторський саквояж (з інструментами і аксесуарами). Іграшкові гроші і касовий апарат. Хідники або старі рушники. Ляльки Бі-Ба-Бо: доктор, медсестра, поліцейський, мама, тато, сестра, брат, малюк, крокодил, вовк. Пластмасовий конструктор. Мотузок. Шматочки тканин. Хоча успішне рішення головоломок може полегшити розвиток толерантності і подолати відчуття фрустрації (відчуття адекватності), застосовувати їх не рекомендується, оскільки щонайменше один шматочок з головоломки неодмінно загубиться. Події в ігровій кімнаті не повинні закріплювати негативний досвід дитини. Діти, що страждають від почуття неадекватності і відчувають труднощі у рішенні головоломок, повинні мати нагоду досягнути успіху і відчути від цього почуття задоволення. Слід спеціально обговорити використовування поліна, молотка і цвяхів. Поліно повинне бути приблизно 30 см у висоту і бути шматком дерева м'якої породи. Молоток повинен бути звичного розміру. Спеціальний дитячий молоток дітей не влаштовує. Цвяхи повинні бути двох розмірів: короткі товсті з великим капелюшком і довші тонкі. Короткі цвяхи не гнутимуться, і кожна дитина зможе вибрати власний рівень складності. Всі речі, що знаходяться в кімнаті, повинні бути цілими, акуратними і функціонуючими. Багато дітей приходять в ігрову кімнату з нестійкого фруструючого середовища. Ця нестійкість не повинна підкріплюватися наявністю в ігровій кімнаті несправних або поламаних іграшок. Фарби повинні бути свіжими. У коробку з фарбами можна поставити маленькі кавові чашки — це полегшить змив і змішування фарб. Невеликий жорсткий пластиковий басейн може послужити відмінною пісочницею. Періодично пісок можна збризкувати водою, щоб прибити пил. Дітям потрібне таке місце, куди можна втекти від ігротерапевта і сховатися. Необхідно влаштувати ігрову кімнату так, щоб якийсь об'єкт (наприклад, це може бути шафа або плита) відступав від стіни. Тоді діти можуть грати по іншу сторону плити, сховавшись від погляду ігротерапевта, коли відчують в цьому необхідність. Можливість відділення ігротерапевта або його відторгнення вельми важлива в розвитку свободи стосунків. Дитяча кімната не має використовуватися як ігрова. Стосунки в ігровій терапії — це специфічні емоційні стосунки, які виникають саме в ігровій кімнаті. Якщо ви дозволите дитині грати без нагляду поки її батьків приймає ігротерапевт, розвиток стосунків буде порушений. Після кожного сеансу в ігровій кімнаті треба навести лад і розставити іграшки по місцях. Оскільки іграшки — це слова дитини, дитина не повинна витрачати час на пошуки іграшок, необхідних для виразу почуттів. Ігрова кімната повинна бути зразком порядку і надійності. Частиною цієї надійності є те, що кожна іграшка завжди знаходиться на своєму місці. Пляшка не може знаходитися сьогодні в одному місці, а завтра — в іншому. Іграшки завжди повинні знаходитися у відведених для них місцях. Це зовсім не означає, що кімната повинна бути дуже ретельно прибрана. Просто там повинен бути порядок. Це робить і кімнату, і стосунки прогнозованими. Коли одна і та ж кімната використовується різними працівниками, рекомендується раз на місяць призначати день для прибирання, коли всі, хто працює в цій кімнаті, збираються, щоб прибрати в ній, привести її в порядок. Читайте також:
|
||||||||
|