МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Розвиток моторики та фізичних можливостейНА ЕТАПІ РАННЬОГО ДИТИНСТВА Тема 5 ПОЧАТКОВИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ Висновки Стадія немовля – період адаптації до світу, закладання соціальних характеристик дитини, основа ефективного психічного розвитку на наступних вікових етапах. Процес розвитку сенсорики, моторики мовного спілкування стане успішним, якщо батьки створюють відповідне розвивальне середовище. Соціальна ситуація розвитку складається у нерозривній єдності немовляти й дорослого: дитина відчуває максимальну потребу в дорослому і водночас не володіє специфічними засобами впливу на нього. Провідна діяльність – безпосереднє емоційне спілкування з дорослим. Центральні новоутворення – комплекс пожвавлення та формування структури мовної та предметної дій.
Дитина раннього віку (від 1-го до 3-х років) ходить, бігає, маніпулює предметами та виконує ними різноманітні операції. Оволодіння цими діями відбувається дуже інтенсивно. До трьох років покращується стан тонкої моторики: діти застібають ґудзики, самостійно одягаються, обслуговують себе за столом. Вони мають можливість об’єднувати та координувати різноманітні моторні дії. Наприклад, трирічна дитина може оперувати виделкою та водночас спілкуватися. Для швидкого моторного розвитку повинні бути такі вимоги: готовність, увага, активність, зворотній зв’язок. Кращим показником формування готовності в дитини є наслідування дій дорослих, коли дитина отримує задоволення від спільних дій. За Л.С. Виготським, активність дитини в діяльності є найважливішою умовою психічного розвитку. Для реалізації можливості бути активним необхідні відповідні умови: простір, іграшки, відповідна стимуляція. Тому на дорослих покладається відповідальність щодо налагодження відповідної учбової атмосфери з усіма засобами та умовами моторного розвитку дітей. Насамперед це власний приклад, спільна діяльність дорослого та дитини. Також найважливішими умовами розвитку моторики є увага та внутрішня мотивація. Головним зовнішнім мотивом в цей період є отримання задоволення, а внутрішнім – винагорода від дорослого. Зворотний зв’язок від досягнень забезпечує утримання мотивації. Фізичні можливості дитина застосовує щодо дослідження та навчання. Важливо пам’ятати, що моторика та мова розвиваються взаємозалежно. Інтенсивний фізичний ріст дитини на етапі раннього дитинства продовжується, хоча його темп дещо сповільнюється. Окрім цього, має місце анатомічне формування і функціональний розвиток тканин та органів. Швидко збільшується вага. Змінюється співвідношення між величиною голови, тулуба та кінцівок. Уже до двох років у дитини прорізуються молочні зуби. Розвиваються органи дихання та кровообігу тощо. Підвищується працездатність нервової системи, збільшується загальна вага мозку, зростає регулююча роль кори великих півкуль та її контроль над підкорковими центрами.
Читайте також:
|
||||||||
|