Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Аналіз ринкових можливостей.

План

Тема: ПРОЦЕС УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ.

Дисципліна МАРКЕТИНГ

 

 

ЛЕКЦІЯ 27

1. Аналіз маркетингових можливостей.

2. Відбір цільових ринків.

3. Позициювання товару на ринку.

 

 

Література.

 

1. Герасимчук В.К. Маркетинг: історія і практика,-К:Вища школа.

 

2. Котлер Ф. Основи маркетингу, переклад з англ.,-М:Прогрес, с.42-70.

 

Люба компанія діє в умовах складної, змінної маркетингової середи. Якщо вона хоче вижити, їй потрібно виробляти і пропонувати щось таке, що має цінність для той чи іншої групи споживачів. За допомогою обміну компанія одержує прибутку та ресурси, які необхідні для продовження існування.

Компанія повинна бути упевненою, що її цілі та товарний асортимент постійно зберігають актуальність для конкретного ринку. Деякі фірми періодично переглядають свої цільові, стратегічні та тактичні установлення. Вони полягаються на маркетинг як на основний комплексний засіб нагляду за ринком та пристосування до змін які відбуваються.

Маркетинг – це не просто реклама та діяльність штату продавців. Це скоріше процес пристосування до використання найбільш вигідних з відкриваючих ринкових можливостей.

Процес управління маркетингом складається з

1) аналізу ринкових можливостей

2) відбору цільових ринків

3) розробки комплексу маркетингу

4) перетворення в життя маркетингових засобів.

 

 

 

Кожна компанія повинна вміти виявляти ринкові можливості, які відкриваються перед нею. Ні одна фірма не може довго полягатися на свої теперішні товари та ринки. Зараз ні одна фірма не виробляє конні екіпажі, логарифмічні лінійки та інші. Виробники цих товарів або стали банкрутами, або зайнялися виробом нового товару. Багато фірм можуть сказати, що більша частина їх теперішнього продажу та прибутків приходиться на товари, які вони років п’ять тому назад не виробляли або не продавали.

Фірмам може здаватися, що їх можливості дуже обмежені. Але ці неуміння побачити майбутнє того діла, чим вони займаються, урозуміти свої сильні сторони. Перед кожною фірмою відкривається багато ринкових перспектив.

Виявлення нових ринків.

Фірма може займатися пошуками нових можливостей час від часу, або систематично. Багато відшукують нові ідеї, слідують за змінами на ринку. Керівники компаній читають газети, бувають на спеціалізованих ринках, вивчають товари конкурентів, збирають ринкову інформацію іншими шляхами. Немало ідей можна одержати використовуючи неформальні методи збору інформації.

Інші виявляють ринки, використовуючи сітку розвитку товару і ринку.

 

Існуючі товари Нові товари

Існуючі

Більш глибоке проникнення на ринок Розробка товарів
  Розширення межі ринку   Диверсифікація  

ринки

 

 

Нові ринки

Більш глибоке проникнення на ринок – це зростання продажу товарів існуючий цільовій групі покупців без внесення яких – не будь змін у сам товар. Іншими словами, фірма буде продовжувати працювати з існуючими товарами на існуючих ринках.

Розширення мережі ринку може здійснюватися за рахунок демографічних ринків (ринку малих дітей, ринку молоді, ринку людей похилого віку), за рахунок ринку організацій (шкіл, клубів здоров’я, косметичних кабінетів), за рахунок географічних ринків (ринки інших областей, регіонів, країн).

Розробка товарів – це пропозиції нових товарів існуючим покупцям на існуючих ринках. Покупцям фірма пропонує товар у новій розфасовці, у новому пакуванні, з новими добавками, зовсім нові товари.

Диверсифікація – це пропозиція нових товарів для нових ринків. Фірма може здійснювати виробництво товарів, які не пов’язані з теперішнім асортиментом та ринками. Це може бути виробництво комп’ютерів, виробництво сучасного обладнання та ін. Деякі фірми прямують виявити самі майливі уновь виникаючі галузі промисловості.

Оцінка маркетингових можливостей.

Одно діло – виявити можливості, а зовсім інше визначити, які з них підходять для фірми.

Маркетингова можливість фірми – це привабливий напрям маркетингових зусиль, на якому конкретна фірма може добитися конкурентної переваги.

Фірма може знати привабливу сферу діяльності, але вона їй не може підійти. Чому? Тому що не відповідає вибрана приваблива сфера діяльності цілям фірми та її ресурсам.

 

 


Читайте також:

  1. ABC-XYZ аналіз
  2. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  3. SWOT-аналіз у туризмі
  4. SWOT-аналіз.
  5. Tема 4. Фації та формації в історико-геологічному аналізі
  6. V. Нюховий аналізатор
  7. АВС (XYZ)-аналіз
  8. Автомати­зовані інформаційні систе­ми для техніч­ного аналізу товар­них, фондових та валют­них ринків.
  9. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  10. Альтернативна вартість та її використання у проектному аналізі
  11. Аналіз активів банку
  12. Аналіз альтернативних рішень




Переглядів: 1871

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стимулювання збуту та персональний продаж. | Відбір цільових ринків.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.