МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тригібрідне схрещуванняТригібріди – гібриди, одержані при схрещуванні батьківських форм, що відрізняються по трьом парам ознак.
Для таких схрещувань Мендель обрав наступні три пари альтернативних ознак насіння: гладка – зморшкувата форма насіння (АА, аа), жовте - зелене забарвлення сім’ядолей (ВВ, bb), а також сіро-коричнева и незабарвлена кожура (СС, сс). В цьому схрещуванні материнська рослина була гомозиготна за всіма домінантними ознаками (ААВВСС), а батьківська – гомозиготна за рецесивними (aabbcc).
РР ♀ ААВВСС х ааbbcc ♂ F1 AaBbCc
A_B_C_ = ¾·¾ ¾=27/64 А_В_сс = ¾·¾·¼=9/64 А_bbC_ = ¾·¼·¾=9/64 А_bbcc = ¾·¼·¼=3/64 АаВ_С_ = ¼·¾×¾=9/64 АаВ_сс = ¼·¾×¼ = 3/64 AabbC_ = ¼·¼·¾ = 3/64 aabbcc = ¼·¼·¼ = 1/64
ФК –фенотипові класи ГК – генотипові класи n – кількість генів, які знаходяться в гетерозиготному стані Наукові заслуги Грегора Менделя: 1. Застосував внутрішньовидові схрещування. 2. Вперше застосував в досліді чисті лінії, а не популяції. 3. Вивчав характер спадкування не сукупних ознак, а окремі парні контрастні ознаки. 4. Сформулював принцип дискретності спадкування. 5. Запропонував термін фактор спадковості- одиниця спадковості, тобто ген. 6. Сформулював гіпотезу парності генів; алельності генів і висунув гіпотезу чистоти гамет. 7. Запропонував гіпотезу незалежного розщеплення генів. 8. Довів рівність статей при передачі спадкових ознак. 9. Надав в закінченому вигляді символіку, використовувану понині. 10. Встановив перші закономірності спадкування: домінування в першому поколінні, розщеплювання в наступних і їх чисельні співвідношення. 11. Розробив метод гібридологічного аналізу.
Етапи гібридологічного аналізу: 1. Вибір ознаки для дослідження і її іменування. 2. Визначення характеру спадкової передачі (домінантна або рецесивна ознака). 3. Позначення гена певним символом. 4. Позначення генотипів батьківських форм. 5. Визначення типів гамет, які утворюють батьківські форми. 6. Визначення генотипу зиготи, що виникає в результаті схрещування батьківських форм. 7. Визначення фенотипу зиготи.
Основний принцип: Схрещування і підрахунки нащадків.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|