МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Відхилення від типових чисельних співвідношень і їх причини.
Умови, при яких спостерігається спадкування за законами Менделя. I. Гени повинні знаходитися в різних хромосомах II. Всі типи гамет повинні утворюватися в однакових кількостях і бути однаково життєздатними III. Всі типи гамет повинні комбінуватися між собою при заплідненні у всіх можливих поєднаннях рівноімовірно. IV. Зиготи, які мають різні генотипи (АА або аа) повинні мати однакову життєздатність. V. На момент обліку всі дорослі особини повинні бути життєздатні. VI. У досліді повинна бути присутньою велика кількість об'єктів. VII. Повний прояв ознак не повинен залежати від умови розвитку організму. VIII. Досліди повинні проводитися на великій вибірці
Диференційна смертність - різна життєздатність зигот.
Приклад: платинова лисиця. РР ♀Аа х Аа♂
Летальні гени - гени, які викликають 100% загибель в гомозиготному стані. Напівлетальні гени - гени, які викликають зниження життєздатності від 10 до 50%
Взаємодія між алельними генами Закон домінування генів проявлявся не повністю, оскільки для багатьох домінантних генів характерне неповне домінування - проміжне спадкування. При неповному домінуванні гетерозигота має фенотип, проміжний між фенотипами гомозигот. При цьому правило Менделя про одноманітність фенотипу в F1 виконується. У F2 і по фенотипу, і по генотипу розщеплювання виражається співвідношенням 1:2:1. Прикладом неповного домінування може слугувати проміжне рожеве забарвлення квіток у гібридів нічної красуні Mirabilisjalapa, одержаних від схрещування форм з червоними і білими квітками. РР ♀ ĀĀ х аа♂
При дигібридному схрещуванні повторюються одні і ті ж закономірності: розщеплювання за фенотипом співпадає з розщеплюванням за генотипом і складає 9 фенотипових класів (ФК): Мал. 50. Спадкування забарвлення і форми віночка у Antirrhinum majus при неповному домінуванні в одній парі ознак.
У людини неповне домінування спостерігається при передачі голосів, спадкуванні тембру.
Кодомінування – зигота має обидві батьківські ознаки і жодна з них не домінує. Групи крові: I0 ІА ІВ I0< ІА, I0< ІВ
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|