МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Застосування елементів водних видів спортуЗаняттям плаванням далеко не завжди приділяють достатню увагу, часто тому, що учневі просто немає де плавати – поблизу відсутні як відкриті водойми з чистою водою, так і доступні басейни. Така в цілому розповсюджена ситуація є згубною, оскільки плавання є найбільш різнобічним з усіх фізкультурних занять із точки зору позитивного впливу на організм, особливо на його дихальні здібності. Єдиний недолік плавання полягає в тому, що більшу частину року його доводиться практикувати у закритих басейнах. Звичайно, цей єдиний недолік є штучним, адже він пов'язаний єдино з відсутністю необхідної кількості відкритих басейнів із підігрівом води. Окрім потужного впливу на дихальну систему, плавання випрямляє спину, зміцнює мускулатуру, яка підтримує хребет, сприяє росту в довжину та екстензії (розширенню) м'язів. У хлопців плавання розширює плечі та звужує стегна, у дівчат сприяє утворенню красивого бюсту. Для дівчат із негнучкими суглобами особливо корисні повторні удари ногами в воді. Слід зробити застереження щодо школярів із вразливими до подразнень очами: їм при заняттях бажано носити спеціальні окуляри, особливо при плаванні в басейнах, де існує загроза з боку дезінфікуючих засобів. Конкретний вид занять із плавання залежить від умінь та підготовки кожного школяра. У курсі "Теорія і методика фізичного виховання дошкільнят і дітей молодшого шкільного віку" я наголошувала на тому, що практичні заняття у ванній можна розпочинати з першого чи початку другого місяця життя дитини, а заняття з плавання проводити вже у дошкільному віці. Але, зважаючи на наведені вище обставини (доступність басейнів, наявність відкритих водойм і т. п.), чимало сучасних учнів середнього та старшого шкільного віку взагалі не вміють плавати. Тому підхід має бути суто індивідуальний. У літніх оздоровчих таборах, наприклад, заняття доцільно організовувати в різних формах: загальне плавання, плавання невеликими групами, проведення індивідуальних занять, у тому числі занять із тими, хто не вміє плавати. Рекомендую більше уваги звертати на плавання брасом і на спині, оскільки це чудові засоби для виправлення деяких викривлень спини, натомість кроль як суто спортивний вид плавання краще не застосовувати. Плавання може поєднуватися з заняттями аквааеробікою, яка включає в себе рухи, притаманні звичайній аеробіці, що виконуються у воді. За можливості можна запропонувати учням гребний спорт. Заняття гребним спортом рекомендую починати не раніше ніж з 14-15 років. Гребля сприяє гнучкості суглобів, включає в себе корисні вправи на регулювання дихання. Якщо учнями практикується сидіння на роликах (так званий скіф), гребля перетворюється на всебічну фізкультуру, в якій беруть участь усі м'язи тіла (руки, живіт, спина, гомілки), а отже буде сприяти гармонійному розвитку.
Читайте також:
|
||||||||
|