Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Застосування елементів водних видів спорту

Заняттям плаванням далеко не завжди приділяють достатню увагу, часто тому, що учневі просто немає де плавати – поблизу відсутні як відкриті водойми з чистою водою, так і доступні басейни. Така в цілому розповсюджена ситуація є згубною, оскільки плавання є найбільш різнобічним з усіх фізкультурних занять із точки зору позитивного впливу на організм, особливо на його дихальні здібності. Єдиний недолік плавання полягає в тому, що більшу частину року його доводиться практикувати у закритих басейнах. Звичайно, цей єдиний недолік є штучним, адже він пов'язаний єдино з відсутністю необхідної кількості відкритих басейнів із підігрівом води.

Окрім потужного впливу на дихальну систему, плавання випрямляє спину, зміцнює мускулатуру, яка підтримує хребет, сприяє росту в довжину та екстензії (розширенню) м'язів. У хлопців плавання розширює плечі та звужує стегна, у дівчат сприяє утворенню красивого бюсту. Для дівчат із негнучкими суглобами особливо корисні повторні удари ногами в воді. Слід зробити застереження щодо школярів із вразливими до подразнень очами: їм при заняттях бажано носити спеціальні окуляри, особливо при плаванні в басейнах, де існує загроза з боку дезінфікуючих засобів.

Конкретний вид занять із плавання залежить від умінь та підготовки кожного школяра. У курсі "Теорія і методика фізичного виховання дошкільнят і дітей молодшого шкільного віку" я наголошувала на тому, що практичні заняття у ванній можна розпочинати з першого чи початку другого місяця життя дитини, а заняття з плавання проводити вже у дошкільному віці. Але, зважаючи на наведені вище обставини (доступність басейнів, наявність відкритих водойм і т. п.), чимало сучасних учнів середнього та старшого шкільного віку взагалі не вміють плавати. Тому підхід має бути суто індивідуальний. У літніх оздоровчих таборах, наприклад, заняття доцільно організовувати в різних формах: загальне плавання, плавання невеликими групами, проведення індивідуальних занять, у тому числі занять із тими, хто не вміє плавати. Рекомендую більше уваги звертати на плавання брасом і на спині, оскільки це чудові засоби для виправлення деяких викривлень спини, натомість кроль як суто спортивний вид плавання краще не застосовувати. Плавання може поєднуватися з заняттями аквааеробікою, яка включає в себе рухи, притаманні звичайній аеробіці, що виконуються у воді.

За можливості можна запропонувати учням гребний спорт. Заняття гребним спортом рекомендую починати не раніше ніж з 14-15 років. Гребля сприяє гнучкості суглобів, включає в себе корисні вправи на регулювання дихання. Якщо учнями практикується сидіння на роликах (так званий скіф), гребля перетворюється на всебічну фізкультуру, в якій беруть участь усі м'язи тіла (руки, живіт, спина, гомілки), а отже буде сприяти гармонійному розвитку.

 


Читайте також:

  1. II. За зміною ступенів окиснення елементів, які входять до складу реагуючих речовин
  2. L2.T4. Транспортування рідких, твердих та газоподібних речовин.
  3. L2.T4/1.1. Засоби періодичного транспортування штучних матеріалів.
  4. L2.T4/1.2. Засоби безперервного транспортування матеріалів. Транспортери.
  5. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.
  6. А.1 Стан , та проблемні питання застосування симетричної та асиметричної криптографії.
  7. Автомобільні ваги із застосуванням цифрових датчиків
  8. АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ У ГАЛУЗІ СПОРТУ
  9. Акти застосування норм права в механізмі правового регулювання.
  10. Акти застосування юридичних норм: поняття, ознаки, види.
  11. Акти правозастосування, їх види
  12. Акти правозастосування.




Переглядів: 614

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Застосування фізичних вправ, елементів боротьби, гімнастики, аеробіки | Навчальна програма з фізичної культури: поняття, задачі, види, побудова

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.