Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Програма

ЗМІСТ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ. НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКА РОБОТА СТУДЕНТА-ПРАКТИКАНТА

Зміст роботи керівника й методистів педагогічної практики

ПРАВА Й ОБОВ’ЯЗКИ СТУДЕНТА-ПРАКТИКАНТА. ЗМІСТ РОБОТИ КЕРІВНИКА ТА МЕТОДИСТІВ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ

У процесі проходження педагогічної практики студент має право:

§ вносити пропозиції щодо вдосконалення навчально-виховного процесу в школі, організації педагогічної практики, брати участь у конференціях і нарадах;

§ одержувати консультації вчителя, методиста, групового керівника з усіх питань проведення педагогічної практики;

§ користуватися бібліотекою, навчальними та методичними кабінетами школи.

 

Під час педагогічної практики студент зобов’язаний:

v виконувати всі види робіт, передбачені програмою педагогічної практики;

v проводити свою діяльність згідно з вимогами Статуту школи, правилами внутрішнього розпорядку;

v виконувати розпорядження адміністрації школи, вчителів, методистів і керівників педагогічної практики;

v ретельно готуватися до уроків і позакласної роботи;

v вчасно й охайно вести документацію педагогічної практики;

v бути для учнів взірцем морально-етичних норм поведінки, мовленнєвої діяльності, інтелекту,

v бути організатором психологічного клімату і керівником в учнівському колективі.

 

Діяльність керівника й методистів педагогічної практики здійснюється у п’ять етапів: підготовчий, початковий, основний, підсумковий, етап організаційної роботи після педпрактики.

На підготовчому етапі керівник педагогічної практики виконує таку роботу:

v організовує обмін досвідом проведення педагогічної практики між методистами;

v разом з керівництвом школи здійснюють попередній вибір класів, груп, учителів української мови, класних керівників, вирішують різні організаційні питання.

На початковому етапі керівник повинен:

v разом з груповими методистами та керівниками від кафедр педагогіки і психології організувати й провести настановчу конференцію з питань педагогічної практики;

v у перший день практики груповий методист проводить організаційне заняття з підгрупою студентів-практикантів у школі (бесіда з директором школи або заступником директора з навчальної роботи, завідувачем методичного об’єднання школи, вчителями);

v протягом першого тижня методист організовує відвідування уроків вчителів і проводить зі студентами їх аналіз;

v у кінці першого тижня груповий методист і керівники від кафедр педагогіки та психології затверджують індивідуальні плани роботи студентів-практикантів;

v груповий методист допомагає старості групи з педпрактики скласти розклад залікових уроків, позакласних заходів, взаємовідвідування студентами уроків, днів самостійної роботи;

v керівник педагогічної практики аналізує стан проходження студентами педпрактики і вживає відповідних заходів щодо його покращення.

На основному етапі виконується така робота:

v методисти та вчителі дають студентам консультації з планування уроків і складання планів-конспектів окремих уроків, підготовки наочних посібників та використання технічних засобів навчання, проведення позакласних заходів;

v учителі та методисти відвідують й аналізують уроки практикантів;

v методист і керівник організовують та проводять семінари з методики навчання української мови, педагогіки, психології;

v керівник педагогічної практики факультету відвідує школи, проводить бесіди зі студентами, керівниками шкіл, вчителями, знайомиться з документацією практикантів, відвідує уроки і позакласні заходи, бере участь в їх обговоренні;

v керівник педпрактики бере участь у роботі зборів педколективу школи за підсумками практики;

v керівник педагогічної практики факультету проводить бесіди з груповими керівниками, методистами про стан педагогічної практики, вживає заходи щодо її удосконалення.

Під час педагогічної практики уроки студентів мають право відвідувати методисти навчального відділу, декан, заступники декана, завідувачі кафедр, викладачі.

На підсумковому етапі педагогічної практики керівник і методисти забезпечують:

v перевірку документації, яку подали студенти-практиканти та оцінюють її;

v організацію та проведення зборів педагогічного колективу школи за підсумками педагогічної практики, на яких дають характеристику роботи студентів-практикантів і виставляють оцінки за педпрактику.

На етапі організаційної роботи після педагогічної практики керівники і методисти виконують такі види діяльності:

v груповий методист складає звіт про результати педагогічної практики в академічній групі за затвердженою схемою і подає його разом з документацією студентів керівникові педпрактики не пізніше, ніж через три дні після закінчення педагогічної практики;

v керівник педагогічної практики факультету вивчає й аналізує звіти групових методистів і документацію студентів, складає звіт про результати практики й подає його в навчальну частину університету;

v кафедри, які відповідали за педагогічну практику, організовують виставку кращих наочних посібників, виготовлених студентами;

v керівник і методисти беруть участь у підсумковій конференції з педагогічної практики.

Під час педагогічної практики студент виконує обов’язки вчителя-дублера та помічника класного керівника. Праця студентів на штатних посадах здійснюється без оплати. Під час практики студенти можуть залучатися адміністрацією для надання допомоги базі практики, але характер усієї праці має відповідати профілю навчання і за тривалістю не заважати виконанню навчальних завдань.

Протягом усієї практики студенти повинні чітко виконувати правила охорони праці й протипожежної безпеки з обов’язковим проходженням інструктажу (на місці практики). Педагогічна практика здійснюється за планом.


Читайте також:

  1. III. Програма
  2. III. Програма
  3. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма
  4. ВИРОБНИЧА ПРОГРАМА ТА ЇЇ РЕСУРСНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ. ПЛАНУВАННЯ ВИТРАТ ПІДРОЗДІЛІВ ПІДПРИЄМСТВА.
  5. Виробнича програма, її сутність та основні поняття
  6. Економічна програма народництва.
  7. Європейська стратегічна програма досліджень і розробок в області інформаційних технологій і техніки
  8. Завдання основних напрямів всебічного розвитку особистості. Програма виховання як система цілей виховання.
  9. Зв’язок роботи з науковими програмами, планами, темами.
  10. Зовнішньополітична програма фашистського режиму в Німеччині. Криза Версальсько-Вашингтонської системи
  11. Зовнішньополітична програма фашистського режиму в Німеччині. Криза Версальсько-Вашингтонської системи.
  12. І) захисна тактична програма




Переглядів: 523

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні завдання педагогічної практики | Пояснювальна записка

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.