МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Проведення констатувального експериментуОрієнтовний план вивчення досвіду вчителів Схема аналізу позакласного заходу Схема аналізу виховного заходу 1. Загальні відомості: дата проведення, форма виховного заходу, мета. 2. Аналіз підготовчого етапу до проведення виховного заходу: 3. ініціатори та організатори виховного заходу (учитель, учні, адміністрація школи); 4. урахування інтересів та ініціативи учнів під час вибору ними теми й мети виховного заходу; 5. планування підготовки до виховного заходу; 6. різноманітність намічених форм організації діяльності школярів (індивідуальні, групові, масові, словесні, наочні, практичні); 7. взаємозв`язок форми, мети виховного заходу із завданнями виховання, рівнем розвитку дитячого колективу, віковими особливостями.
1. Мета виховного заходу і ступінь її досягнення. 2. Структура позакласного заходу: комплексний або одиничний; масовий груповий, індивідуальний, змішаний. 3. Методична організація позакласного заходу:. 4. Зміст позакласної роботи. 5. Підготовчий етап: § підготовка текстового матеріалу заходу; § пізнавально-емоційна цінність текстового матеріалу; § дійові учасники заходу. 6. Проведення заходу: § оформлення приміщення, де проводиться захід; § якість підготовки учнів – дійових осіб заходу; § залучення до діяльності учнів, що не є дійовими особами заходу; § реакція на діяльність учнів – дійових осіб з боку учнів, що не є дійовими особами заходу; § наявність запрошених гостей. 7. Підсумки заходу: § якість проведення позакласного заходу; § відзначення дійових осіб заходу. 1. Анкетні дані вчителів (вуз, школа, стаж роботи, звання, громадська робота). 2. Якими новими технологіями навчання користується учитель. 3. У чому це проявляється (на уроках, в позакласній роботі)? 4. Описати нові форми роботи (нові типи уроків, форми роботи з учнями, дидактичний матеріал тощо). 5. Подати 2-3 конспекти чи позакласних заходів. 6. Як запроваджується досвід роботи вчителя в практику школи? Навести приклади. Орієнтовна схема проведення педагогічного дослідження (експерименту) Педагогічний експеримент слугує для: § установлення залежності між педагогічним впливом та досягнутим результатом у навчанні, вихованні; § виявлення залежностей між певними умовами і системою вимог та досягнутим педагогічним результатом; § порівняння ефективності двох чи більше варіантів педагогічного впливу або умов і вибору з них оптимального з точки зору якості та критеріїв (ефективність, час, зусилля тощо); § знаходженню причинних зв`язків.
(вивчення наявних педагогічних явищ) 1. Для встановлення вихідного рівня сформованості в учнів якостей, що вивчаються, практикується проведення аналізу контрольних робіт. Їх види: письмові, усні, поточні, підсумкові; колективні й індивідуальні. 2. Контрольні містять запитання або завдання, відповіді на які дають можливості досліднику встановити ступінь впливу факторів, що вивчаються. Поряд з такими роботами застосовуються завдання текстового характеру, що безпосередньо визначають наявність і рівень сформованості в учнів певних якостей. 3. До завдань, що включаються в зміст контрольних робіт, ставляться такі вимоги (за Ю.К.Бабанським): § вони повинні включати запитання, найбільш важкі для засвоєння, а також актуальні для подальших етапів навчання; § виконання сукупності завдань повинно створювати уяву про особливості розумової діяльності учнів, зокрема, вміння виділяти головне, істотне в матеріалі, який вивчається, і рівень розвитку вмінь самостійно мислити та виконувати отримане завдання; § виконання завдань повинно показувати сформованість найбільш універсальних та інтегрованих прийомів навчальної праці (планування, організація роботи і самоконтролю за її виконанням, необхідний темп виконання навчальних дій). Читайте також:
|
||||||||
|