МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||
Оператор DROPОператор ALTER TABLE Оператор CREATE TABLE Даний оператор створює нову таблицю. Він використовується для опису нової таблиці, її полів та індексів. Синтаксис: CREATE TABLE <ім’я таблиці> [ NULL I NOT NULL] } [, …]); де <ім’я таблиці> – назва таблиці, що створюється. <назва поля> – назва поля нової таблиці. <тип> – тип даних поля нової таблиці. <розмір> – розмір поля, що залежить від його типу. Розглянемо приклади, де використовується даний оператор. Приклад 1. CREATE TABLE Students Описана вище команда створить порожню таблицю з назвою Students (табл. 16), що міститиме п’ять полів. Поля у таблиці будуть розташовані в тій послідовності, в якій вони вказані. Поля Num і Age будуть цілого типу. Поля Surname, Name і Patronymic будуть смвольного типу з максимальною довжиною рядка, яка вкзана в дужках коло кожного поля відповідно. Таблиця 16
Приклад 2. CREATE TABLE Subjects Буде створено порожню таблицю Subjects (табл. 17). Таблиця 17
Приклад 3. Створимо порожню таблицю Test (табл. 18), що міститиме тільки одне поле. CREATE TABLE Test (Kod INTEGER); Таблиця 18
Даний оператор використовується для внесення змін у вже створену структуру таблиці. За його допомогою можна додавати нові поля у таблицю, вилучати та перейменовувати вже існуючі поля. ALTER TABLE <ім’я таблиці> <ім’я таблиці> – назва таблиці, що змінюється. <назва поля> – назва поля, що додається, вилучається або змінюється. <тип> – тип поля, що додається. <розмір> – розмір поля, що додається, залежить від типу. <нова назва> – нова назва поля, що змінюється. Дозволяє одночасно додати або вилучити декілька полів. Приклад 1. ALTER TABLE Students Виконання цієї команди додасть у таблицю Students (табл. 2) поле Patronimic, який буде останнім і міститиме порожні записи. Приклад 2. ALTER TABLE Students DROP Speciality; Виконання цієї команди вилучить з таблиці Students (табл. 2) поле Speciality.
З часом структура колись створеної БД може змінюватись за рахунок створення нових і видалення непотрібних таблиць. Непотрібні таблиці видаляють за допомогою оператора Drop. Оператор DROP вилучає існуючу таблицю з БД. DROP {TABLE <ім’я таблиці>}; <ім’я таблиці> – назва таблиці, яку вилучають. Для вилучення таблиці, вона повинна бути закрита і існувати. Дана команда фізично видаляє таблицю разом із записами. Якщо потрібно із таблиці видалити тільки записи, а саму структуру таблиці залишити, то тоді використовують оператор DELETE. Приклад. Вилучити із БД існуючу таблицю Test.
DROP TABLE Test;
Читайте також:
|
||||||||||||||||
|