МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Логічні операториОператори присвоювання та порівняння Звичайно в якості оператора присвоювання значення об'єкту, змінної або константі використовується знак рівності (=). Наприклад, вираз =Now() може присвоювати полю таблиці значення за замовчуванням, і тоді знак рівності діє як оператор присвоювання. З іншого боку, знак = являє собою оператор порівняння, що визначає, чи рівні два операнда. Оператор порівняння співвідносить значення двох операндів і повертає логічні значення (True або False), що відповідають результату порівняння. Основне призначення операторів порівняння - створення умов на значення, установлення критеріїв вибірки записів у запитах, визначення дій макросів і контроль виконання програм в VBA. Таблиця.Оператори порівняння
Якщо один з операндів має значення Null (порожнє значення), то будь-яке порівняння повертає значення Null (теж порожнє значення). Логічні оператори використовуються для об'єднання результатів двох або більше виразів порівняння в єдине ціле:
Вони можуть складатися тільки з виразів, що повертають логічні значення True, False або Null. У противному випадку виконується побітове порівняння. Логічні оператори завжди вимагають двох операндів, за винятком Not - логічного еквівалента унарного мінуса. Таблиця.Залежність значення логічних операторів від значення операндів
Для всіх логічних операторів, крім Imp, значення одного з операндів Null приводить до значення результату Null. Таблиця 4.5.Значення оператора Imp з Null-операндами
У випадку якщо порівнюються два вирази та, принаймні, одне з них не є константою з безлічі (True, False, Null), логічні оператори приводять до побітового порівняння выразів-операндів (табл. 4.6). Таблиця 4.6.Значення логічних операторів для однобітових операндів
Оператори злиття строкових значень (конкатенації) Стандартний значок оператора конкатенації SQL, амперсант (&), є більш кращим, ніж значок плюса (+), хоча обоє вони приводять до однакового результату: об'єднанню двох текстових значень у єдиний рядок символів. Застосування значка плюс (+) двозначно, його основне призначення - додавання двох числових операндів. Приклад: злиття "Visual" & "Basic" дає "Visual Basic". Зверніть увагу на додатковий пробіл у першому слові, без нього результат виглядав би трохи інакше: "VisualBasic". Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|