Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Загальні висновки

Дослідження форм господарювання українців дозволяє зробити кілька висновків. Географічне розташування наших земель, природні умови, наявність природних ресурсів створюють унікальні можливості для формування і функціонування ефективної економіки України, яка б задовольняла зростаючі потреби українців. Але ці потенційні можливості, українцями, більшою мірою не використовувались і не використовуються. На це є ряд причин, як об’єктивних, так і суб’єктивних. Серед об’єктивних причин – відсутність власної держави. Адже саме держава / державна влада формулює цілі, завдання, плани економічного розвитку. Тому українська економіка, як цілісний господарський комплекс, як онтологічно-територіальне явище була відсутня. Натомість держави, до складу яких входили українські землі, використовували їхні господарський потенціал для вирішення своїх завдань і розвитку своїх економік. Основну суб’єктивну причину можна сформулювати, як відсутність сучасного економічного мислення в українських правителів і нових капіталістів, які не бачуть цілого і діють більшою мірою не стратегічно, а грабіжницькі – рефлекторно.

 

Поняття які слід зрозуміти, запам’ятати і пояснити

Привласнююче господарство, натуральне господарство, неолітична революція, поділ праці, відтворююче господарство, рабовласництво як економічна система, феодалізм як економічна система, капіталізм як економічна система, соціалізм як економічна система, гроші, рента, товарне господарство, кріпацтво, барщина, фільварок, займанщина, колонізація економічна, мануфактура, промисловий переворот, індустріалізація, націоналізація, приватизація (роздержавлення), п’ятирічний план, колективізація, економічна криза.

 


Читайте також:

  1. I. Загальні збори АТ
  2. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  4. А) загальні критерії
  5. А. Підготуйте і запишіть висновки-рекомендації для автора, який перекладає текст з російської мови на українську.
  6. Білковий обмін: загальні відомості
  7. Вальниці ковзання. Загальні відомості
  8. Вимір дохідності та загальні підходи до оцінки ефективності управління інвестиційним портфелем.
  9. ВИМОГИ ДО ОБ'ЄМНО-ПЛАНУВАЛЬНИХ РІШЕНЬ ГАРАЖІВ Загальні вимоги
  10. ВИСНОВКИ
  11. ВИСНОВКИ
  12. Висновки




Переглядів: 350

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Економічна політика національних українських урядів в 1917-1920 рр. | Теми рефератів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.