Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



АРМ менеджера щодо роботи з персоналом

АРМ «Управління персоналом»призначене для кадрових служб підприємств будь-якої організаційної структури (у тому числі і з відособленими підрозділами або філіями, а також з географічно розгалуженою мережею дилерів чи агентів) незалежно від форм власності і кількості співробітників. У базі можливе зберігання необмеженого за обсягом архіву даних. АРМ дозволяє здійснювати оперативний кадровий облік і планування, вирішувати управлінські завдання та одержувати будь-яку звітність щодо персоналу. Вся інформація, необхідна для нарахування заробітної платні, передається автоматично.

За допомогою АРМа «Управління персоналом» вирішуються такі завдання:

· облік всіх традиційних кадрових питань щодо працевлаштування: приймання, переведення, звільнення;

· робота з кандидатами на посади при прийманні на роботу, ведення списків і здійснення відбору;

· створення і ведення корпоративної структури підприємства будь-якої складності та формування ієрархії підлеглості підрозділів;

· формування штатних розписів (як діючих, так і тих, що плануються) для структурних підрозділів підприємства;

· можливість введення (зняття) довільних доплат і надбавок щодо кожної позиції штатного розпису і до групи;

· відстеження (в т.ч. перегляд історії) і внесення змін до штатного розпису, як для підприємства в цілому, так і для кожної структурної одиниці;

· підтримка роботи з окладами, погодинними ставками і тарифами;

· формування типових уніфікованих форм і довільних звітів за штатним розписом і фактичним розміщенням персоналу;

· автоматичне формування первинної документації, як на кожного співробітника, так і щодо групи працівників (всі види наказів щодо особового складу, контракти, трудові договори та ін.);

· ведення особової картки в повному обсязі (адресні та паспортні дані, відо­мості про родичів, попередні місця роботи і відомості про трудовий стаж, освіту і т.ін.);

· планування і проведення атестації, підвищення кваліфікації, присвоєння звань і рангів;

· введення даних про трудовий стаж для Пенсійного фонду і формування документів персоніфікованого обліку;

· розширення облікової інформації особової картки з використанням додат­кових відомостей («підшивання» посадових інструкцій, різних анкет, додатків і фотографічних документів);

· оформлення наказів з будь-яких розпорядчих дій (заміна, сумісництво, відпустка, відкликання з відпустки, зміна режиму роботи, нагородження, продовження контракту, складання наказів та ін.) їх затвердження і друкування (як законодавчо затверджених уніфікованих форм, так і в «довільній» формі);

· відстеження тимчасових призначень;

· формування індивідуальних доплат (стимулювання працівників персонально, незалежно від передбачених штатним розписом надбавок);

· планування, облік і контроль всіх видів відпусток, зокрема складання пла­нового графіка щорічних відпусток відповідно до положень зако­нодав­ства і трудового договору;

· введення записів про непрацездатність і укладання журналу лікарняних листів;

· автоматичне складання табеля обліку робочого часу (з урахуванням фактично наданих відпусток і записів у лікарняних листах, а також нез’явлення на роботу і будь-які відхилення від робочого графіка);

· формування звітів про наповнення штату, зайняті ставки, і закриті одиниці штатного розпису, перелік вакансій і т.ін.

Додаткові можливості і переваги АРМа:

· велика кількість пакетних операцій, сервісних можливостей і функцій адміністрування, що здійснюють коректування або перевірку записів з видачею інформації про помилки або некоректності;

· перегляд списку днів народжень працівників;

· інформація щодо кадрів зберігається тривалий час, доступна по кожному підрозділу і по звільнених працівниках;

· переведення в архів особових карток звільнених працівників здійснюється як пакетно, так і індивідуально, а також швидкий витяг особової справи з архіву для перегляду всієї інформації, введеної раніше;

· можливе повторне працевлаштування без заповнення картотеки;

· документи персоніфікованого обліку можуть бути сформовані в потрібному форматі для передачі їх до пенсійного фонду на магнітних носіях;

· формування різних довідок та звітів для зовнішніх і внутрішніх потреб;

· друк всіх форм наказів і звітів здійснюється з текстового редактора «Галактики», з MS Word або Excel;

· настройка обмеженого доступу користувачів до різного роду інформації;

· автоматична передача всієї необхідної інформації для нарахування заробітку та її обробка в модулі «Заробітна платня».

·


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  6. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  7. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  8. V офісну частину – станцію менеджера
  9. V офісну частину – станцію менеджера.
  10. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.
  11. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.
  12. Актуальні методи соціальної роботи




Переглядів: 717

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
АРМ менеджера відділу логістики | АРМ фінансового менеджера

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.