Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Анотація теми

2.1. Класифікація негативних факторів середовища життєдіяльності.

Небезпечні та шкідливі фактори
Приступаючи до розгляду цієї теми, необхідно уважно вивчити надану класифікацію (Рис. 4).

 
 


Рис. 4. Класифікація негативних факторів техногенного, природного, соціально-

політичного характеру.

2.2. НС природного характеру.

Землетрус –це підземні поштовхи та коливання земної поверхні, які виникають унаслідок раптових зсувів та розривів земної кори чи верхньої частини мантії і розповсюджуються на великі відстані у вигляді потужних коливань. При розгляді цього питання слід дати характеристику інтенсивністі землетрусів, ступінь коливання поверхні землі за 12 - бальною шкалою Ріхтера.

Ураганомназивається довготривалий вітер величезної руйнівної сили. Швидкість вітру при ураганах досягає 50 м/сек.

Необхідно вивчити правила поведінки людей, які спрямовані на збереження життя людини, під час землетрусів, ураганів та інших природних стихійних лих.

2.3. НС техногенного характеру.

При розгляді даного питання зверніть увагу, що все більших масштабів набувають транспортні катастрофи.

Слід розглянути види транспортних катастроф: авіаційні аварії і катастрофи, випадки тероризму на авіалініях, аварії на залізничному транспорті (при зіткненні з іншими видами транспорту, при виникненні пожежі та вибуху), на водному транспорті, (в умовах пересування судів по річці, морю можливі вибухи, пожари, витік хімічних речовин) і та .ін.

Необхідно звернути увагу на різноманітність уражень під час указаних катастроф (ушкодження м’яких тканин, переломи, опіки, кисневе голодування при розгерметизації літака, переохолодження, ураження хімічними речовинами і та. ін.).

Аварії на виробництві з викидом СДОР. На підприємствах хімічної, нафтопереробної, целюлозопаперової, м’ясомолочної та харчової промисловості можуть відбуваться аварії з викидом СДОР.

У зонах можливого зараження СДОР знаходиться 135 міст України, в тому числі і місто Одеса.

При розгляді даного питання необхідно визначити, від яких факторів залежать розміри осередка ураження, класифікацію СДОР, заходи безпеки та захисту населення в залежності від виду СДОР, порядок дій населення в осередках ураження (додаток А).


Читайте також:

  1. АНОТАЦІЯ
  2. Анотація
  3. АНОТАЦІЯ
  4. АНОТАЦІЯ
  5. Анотація
  6. Анотація
  7. Анотація теми
  8. Лекція 2: Програмна анотація
  9. Програмна анотація
  10. Програмна анотація
  11. Програмна анотація




Переглядів: 525

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 2. НЕГАТИВНІ ФАКТОРИ ПРИРОДНОГО, ТЕХНОГЕННОГО, СОЦІАЛЬНО – ПОЛІТИЧНОГО І ВОЄННОГО ХАРАКТЕРУ В ЖИТТІ ЛЮДИНИ. ЛЮДИНА ЯК ЕЛЕМЕНТ СИСТЕМИ ЛЮДИНА – НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ | Аварії на радіаційно-небезпечних об’єктах

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.