Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зміст лекції

2. ЗАКОНОМІРНОСТІ ВИНИКНЕННЯ ПРИРОДНИХ НЕБЕЗПЕК ТА ЇХ КЛАСИФІКАЦІЯ.

Незважаючи на глибокі відмінності, по суті всі природні небезпеки підпорядковуються деяким загальним закономірностям:

1. Кожного виду природних небезпек характерна певна просторова приуроченість.

2. Чим більша інтенсивність (потужність) небезпечного явища, тим рідше воно трапляється.

3. Кожному виду природних небезпек передують певні специфічні ознаки (передвісники).

4. За всієї непередбачуваності тієї чи іншої природної небезпеки, її прояв може бути передбачений.

5. У багатьох випадках можуть бути передбачені пасивні та активні захисні заходи від природних небезпек.

Між природними небезпеками існує взаємозв’язок. Одне явище може правити за причину, спускний механізм для наступних явищ.

За наявними оцінками, кількість природних явищ на Землі з плином часу не зростає або майже не зростає, але людські жертви та матеріальна шкода збільшуються. Щорічна імовірність загибелі мешканця планети Земля від природних небезпек орієнтовно дорівнює 10-5, тобто на кожні сто тисяч мешканців гине одна людина.

Передумовою успішного захисту від міських небезпек є вивчення їх причин та механізмів. Знаючи суть процесів, можна їх передбачати.


Читайте також:

  1. Більш детально про інвестиційну взаємодію в наступному Додатку до цієї Лекції.
  2. В лекції висвітлюються питання використання мережних структур, їх недоліки та переваги.
  3. В цьому полягає механічний (фізичний) зміст похідної.
  4. Валютне регулювання ЗЕД розглянуто окремо в наступній лекції «Валютне регулювання ЗЕД.
  5. Вибір остаточного варіанта плану лекції. Робота над формою викладу.
  6. Види тлумачення норм права за обсягом їх змісту
  7. Вимоги до змісту контрольної роботи
  8. Вимоги щодо змісту та оформлення документів
  9. Відображальне відношення і власний зміст релігійного феномену
  10. ВСТУП. ЗНАЧЕННЯ, ЗМІСТ ТА ЗАВДАННЯ ПРЕДМЕТУ.
  11. Геометричний зміст визначеного інтеграла.
  12. Геометричний зміст диференціала




Переглядів: 387

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЛЕКЦІЯ № 3 | Класифікація природних небезпек

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.