Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зміст лекції

1. ШКІДЛИВІ ЗВИЧКИ, СОЦІАЛЬНІ ХВОРОБИ ТА ЇХНЯ ПРОФІЛАКТИКА. ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ

 

Шкідливі звички – це певна поведінка людини, ряд звичок, що є шкідливими для її організму та викликають залежність. Унаслідок цього людина не контролює свою поведінку. Шкідливі звички перешкоджають людині розвиватися як розумово, так і фізично. На них витрачається гроші, час, енергія. Людина втрачаєте самоповагу, внутрішні сили, руйнується фізичне та психічне здоровя. Деяких це врешті – решт убиває.

Серед цих звичок виділяють декілька найбільш шкідливих – це наркоманія, алкоголізм, токсикоманія та тютюнопаління. Сьогодні їх називають соціальними хворобами. Кожна з цих звичок викликає залежність людини від тої чи іншої речовини, яку вона вживає.

Здоров’я людини визначається комплексом бiологiчних (спадкових i набутих) i соцiальних факторiв. Останнi мають настiльки важливе значення в пiдтримцi стану здоров’я або в появi i розвитку хвороби, що у преамбулi статуту ВООЗ записано:

Здоров’я – це стан повного фiзичного, духовного i соцiального благополуччя, а не тiльки вiдсутнiсть хвороб i фiзичних вад».

В системi «людина-здоров’я-середовище» визначається три взаємопов’язані рiвнi здоров’я:

- 1-й – суспільний (характеризує стан здоров’я населення загалом, виявляє цілісну систему матеріальних та духовних відносин, що існують в суспільстві);

- 2-й – груповий (здоров’я групи, що зумовлене специфікою життєдіяльності людей трудового чи сімейного колективу та безпосереднього оточення, в якому перебувають його члени.);

- 3-й – iндивiдуальний (здоров’я індивіда, що сформовано як в умовах усього суспільства та групи, індивіда та неповторного способу життя, який веде кожна людина).


Читайте також:

  1. Більш детально про інвестиційну взаємодію в наступному Додатку до цієї Лекції.
  2. В лекції висвітлюються питання використання мережних структур, їх недоліки та переваги.
  3. В цьому полягає механічний (фізичний) зміст похідної.
  4. Валютне регулювання ЗЕД розглянуто окремо в наступній лекції «Валютне регулювання ЗЕД.
  5. Вибір остаточного варіанта плану лекції. Робота над формою викладу.
  6. Види тлумачення норм права за обсягом їх змісту
  7. Вимоги до змісту контрольної роботи
  8. Вимоги щодо змісту та оформлення документів
  9. Відображальне відношення і власний зміст релігійного феномену
  10. ВСТУП. ЗНАЧЕННЯ, ЗМІСТ ТА ЗАВДАННЯ ПРЕДМЕТУ.
  11. Геометричний зміст визначеного інтеграла.
  12. Геометричний зміст диференціала




Переглядів: 918

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЛЕКЦІЯ 7 | Складові здоров’я

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.