МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ІМЕНІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКАІНСТИТУТ ЖУРНАЛІСТИКИ Кафедра періодичної преси «ЗАТВЕРДЖУЮ» Заступник директора з навчальної роботи Приступенко Т. О. __________________________ « »______________ 2014 року
ПЛАНИ СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ ОСНОВИ ЖУРНАЛІСТИКИ: ВСТУП ДО СПЕЦІАЛЬНОСТІ Для студентів напрям підготовки : 6.030301 Журналістика спеціальність:Журналістика КИЇВ – 2014 Розробник: РАДЧИК Раїса Віталіївна, доцент кафедри періодичної преси, кандидат філологічних наук зі спеціальності «журналістика», доцент.
Приклад оцінювання в балах за формами поточного контролю Семестр ЗМ1
Максимальна сума балів за всі види робіт − 20
Семестр ЗМ1
Максимальна сума балів за всі види робіт − 10 Оцінювання за формами контролю:
Для студентів, які набрали сумарно меншу кількість балів, ніж критично-розрахунковий мінімум – 10 балів, для одержання іспиту обов’язково висувається умова: написати реферат за темами, які вивчалися у даному курсі. Оцінка реферату – до 5 балів. У випадку відсутності студента з поважних причин відпрацювання та перескладання МКР здійснюються у відповідності до «Положення про порядок оцінювання знань студентів при кредитно-модульній системі організації навчального процесу» від 1 жовтня 2010 року.
При простому розрахунку отримаємо:
При цьому, кількість балів:
· 1-34 відповідає оцінці «незадовільно» з обоязковим повторним вивченням дисципліни; · 35-59 відповідає оцінці «незадовільно» з можливістю повторного складання; · 60-64 відповідає оцінці «задовільно» («достатньо»); · 65-74 відповідає оцінці «задовільно»; · 75-84 відповідає оцінці «добре»; · 85-89 відповідає оцінці «добре» («дуже добре»); · 90-100 відповідає оцінці «відмінно».
Шкала відповідності (за умови іспиту)
ПЛАНИ СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 1. «Професійні стандарти журналістської діяльності. Жанроутворювальні фактори в журналістиці. Інформаційні жанри. Аналітичні жанри. Художньо-публіцистичні жанри. Сатирично-гумористичні жанри». (1 семестр) Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|