Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ІМЕНІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА

ІНСТИТУТ ЖУРНАЛІСТИКИ

Кафедра періодичної преси

«ЗАТВЕРДЖУЮ»

Заступник директора

з навчальної роботи

Приступенко Т. О.

__________________________

« »______________ 2014 року

 

 

ПЛАНИ СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ

ОСНОВИ ЖУРНАЛІСТИКИ: ВСТУП ДО СПЕЦІАЛЬНОСТІ

Для студентів

напрям підготовки : 6.030301 Журналістика

спеціальність:Журналістика

КИЇВ – 2014

Розробник: РАДЧИК Раїса Віталіївна, доцент кафедри періодичної преси, кандидат філологічних наук зі спеціальності «журналістика», доцент.

 

 

Приклад оцінювання в балах за формами поточного контролю

Семестр

ЗМ1

Вид роботи С С С С С С С С С М к/р Те сти К с/р К т
Усна відповідь        
Доповнення 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5        
Модульна к/робота                   1,5      
Тести                        
Комплексна с/робота                        
Оцінка конспекту                        

Максимальна сума балів за всі види робіт − 20

 

 

Семестр

ЗМ1

Вид роботи С С С С Тести К с/р Оцінка конспекту
Усна відповідь      
Доповнення 0,5 0,5 0,5 0,5      
Тести            
Комплексна с/робота            
Оцінка конспекту            

Максимальна сума балів за всі види робіт − 10

Оцінювання за формами контролю:

  ЗМ1
Мін. − балів Мах. − бали
Усна відповідь 1/4
Доповнення 0,5/1 6,5
Оцінка конспекту 1/5
Комплексна самостійна робота 1/2
Тести 3/1
Модульна контрольна робота №1 1/2 2,5
Всього:

Для студентів, які набрали сумарно меншу кількість балів, ніж критично-розрахунковий мінімум – 10 балів, для одержання іспиту обов’язково висувається умова: написати реферат за темами, які вивчалися у даному курсі. Оцінка реферату – до 5 балів.

У випадку відсутності студента з поважних причин відпрацювання та перескладання МКР здійснюються у відповідності до «Положення про порядок оцінювання знань студентів при кредитно-модульній системі організації навчального процесу» від 1 жовтня 2010 року.

 

При простому розрахунку отримаємо:

  Змістовий модуль 1 Іспит Підсумкова оцінка
Мінімум 15 15 30
Максимум

При цьому, кількість балів:

 

· 1-34 відповідає оцінці «незадовільно» з обоязковим повторним вивченням дисципліни;

· 35-59 відповідає оцінці «незадовільно» з можливістю повторного складання;

· 60-64 відповідає оцінці «задовільно» («достатньо»);

· 65-74 відповідає оцінці «задовільно»;

· 75-84 відповідає оцінці «добре»;

· 85-89 відповідає оцінці «добре» («дуже добре»);

· 90-100 відповідає оцінці «відмінно».

 

Шкала відповідності (за умови іспиту)

За 100 – бальною шкалою За національною шкалою
90−100 відмінно
85−89 добре
75−84
65−74 задовільно
60−64
35−59 незадовільно
1−34    

 

 

ПЛАНИ СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ

ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 1. «Професійні стандарти журналістської діяльності. Жанроутворювальні фактори в журналістиці. Інформаційні жанри. Аналітичні жанри. Художньо-публіцистичні жанри. Сатирично-гумористичні жанри».

(1 семестр)


Читайте також:

  1. Дилер – фізична або юридична особа, яка провадить діяльність за свій рахунок і від свого імені.
  2. Економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського
  3. Ідентифікація імені
  4. Імені Б. Хмельницького
  5. Імені Юрія Кондратюка
  6. КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА
  7. Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького
  8. Навчання ТП у КНУ Тараса Шевченко (1965–2012) та філії МФТІ (2000–2012)
  9. Напишіть, які заходи, на Вашу думку, має здійснити адміністрація КЕІ КНЕУ імені Вадима Гетьмана, аби Ваше бажання втупити до інституту було однозначним.
  10. Наукове товариство ім. Т.Г. Шевченка – перша вітчизняна академічна наукова організація.
  11. Політологія: навчальний посібник / За ред. Я.Б.Турчин, М.А.Бучина. – Львів: Дослідно-видавничий центр Наукового товариства ім. Шевченка, 2010. – 170 с.




Переглядів: 796

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ПИТАННЯ НА ІСПИТ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.