МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Редактор Л.М. ТонкошкурКоректор Л.Я. Гоцуцова Підписано до друку 29.11.07. Формат 60х84 1/16. Папір ксерокс. Друк різограф. Умов.-друк. арк. 1, 48. Облік.-вид. арк. 1, 53. Тираж 80 прим. Зам. № _____. Свідоцтво ДК № 303 від 27.12.2000. ДВНЗ УДХТУ, 49005, м. Дніпропетровськ-5, просп. Гагаріна, 8. Видавничо-поліграфічний комплекс ІнКомЦентру
ЗМІСТ
Анотація..................................................................................................................4 1. Вступ……………………………………………………………………………4 2. Тематика, структура і графік виконання курсової роботи……………….….6 2.1. Обов'язки студента………………………………………………….6 2.2. Запропонована тематика курсової роботи………………………….7 2.3. Структура курсової роботи………………………………………….9 2.4 . Рекомендований графік виконання курсової роботи………….…13 3. Вимоги до написання і оформлення курсових робіт……………………….17 3.1. Загальні вимоги……………………………………………………..17 3.2. Оформлення курсової роботи……………………………………...17 3.3. Зміст електронного носія, що додається до курсової роботи…………………………………………………………….............17 4. Порядок захисту курсової роботи……………………………………………19 4.1. Процедура захисту………………………………………………….19 4.2. Критерії оцінки курсової роботи…………………………………..19 5. Учбово-методичне забезпечення курсової роботи………………………….21 5.1. Нормативні документи……………………………………………..21 5.2. Рекомендована література………………………………………….21 6. Додатки………………………………………………………………………...24
АНОТАЦІЯ
Роль курсової роботи в засвоєнні дисципліни «Рекламний менеджмент» напряму «Економіка та підприємництво» полягає у формуванні і закріпленні елементарних навичок застосування комплексу рекламного менеджменту,що охоплює весь рекламний процес комплексної рекламної кампанії рекламодавця(виробника або посередника). Курсова робота має прикладну спрямованість.
ВСТУП
Реалізація в курсовій роботі дисципліни «Рекламний менеджмент» вимог ОПП з напряму «Економіка та підприємництво» і робочої програми даної учбової дисципліни [3] припускає, що в процесі виконання курсової роботи студент повинен набути наступних навичок: - визначити потребу в рекламуванні товару,послуги чи ідеї; - формулювати гіпотези про властивості і закономірності поведінки споживача; - розробляти стратегічні плани рекламної діяльності(визначати цілі та концепції рекламної кампанії, потрібні асигнування на неї,види і носії реклами); - розробляти тактичні плани рекламної кампанії(визначити конкретні завдання ,розраховувати кошторис витрат,вибирати жанри та форми реклами та ЗМІ для її розміщення); - створювати рекламне звернення (вибирати принципи рекламування товару, написання текстової частини, розроблення оригінал-макету рекламного звернення); - оцінювати ефективність проведення рекламної кампанії , розробляти рекомендації щодо її коригування . При виконанні курсової роботи з «Рекламного менеджменту» необхідне володіння матеріалом наступних учбових дисциплін: - вища математика; - маркетинг; - товарознавство; - економічна теорія; - планування діяльності підприємства, - маркетингова політика комунікацій та РR, а також знання розділів учбової дисципліни «Рекламний менеджмент»: - предмет, методи і понятійний апарат економічної кібернетики; - сутність рекламного менеджменту; - основні класифікаційні ознаки реклами; - психологічні основи рекламного менеджменту; - рекламне дослідження ринку(моделі АІДМА, АІДА, ДАГМАР, МЕДІАК); - організація і структура рекламного процесу; - особливості менеджменту рекламодавця;
- рекламні агентства і планування рекламних кампаній; - розроблення плану використання ЗМІ; - планування і контроль результатів рекламної кампанії. При виконанні курсової роботи з «Рекламний менеджмент» необхідно вміти: - зясовувати суть психологічних основ рекламного менеджменту; - розуміти основи організації та структури рекламного процесу; - розуміти основи діяльності рекламних агенств; - опрацьовувати плани використання ЗМІ; - визначати ,як треба планувати рекламну кампанію, щоб вона була ефективна. В процесі виконання курсової роботи студенти закріплюють знання з тем курсу, залежно від вибраної теми курсової роботи. Приступаючи до виконання курсової роботи, студент протягом першого тижня семестру зобов'язаний: - у повному об'ємі вивчити дані методичні вказівки; - вибрати і погоджувати з викладачем тему курсової роботи. Підсумковий контроль результатів виконання курсової роботи проводиться у формі її захисту. Ці методичні рекомендації призначені для використання студентами, що навчаються за напрямком «Економіка та підприємництво», в процесі самостійного виконання курсової роботи. Вони пропонують тематику курсових робіт, містять методичні вказівки по виконанню і оформленню курсової роботи. Зміст методичних рекомендацій узгоджений з вимогами робочої програми даної учбової дисципліни [3], що виділяє на написання курсової роботи 36 годин самостійної роботи студента протягом відповідного семестру. Якщо об'єм самостійної роботи, що виділяється на курсову роботу, відрізняється від вищезгаданого, застосування даних методичних вказівок в учбовому процесі можливо за умови коректування рекомендованого плану виконання і структури курсової роботи. Методичні рекомендації по написанню курсової роботи є частиною навчально-методичного комплексу дисципліни «Рекламний менеджмент». Читайте також:
|
||||||||
|