МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
За допомогою текстового редактора Microsoft Word (21 год.)Навчально-тематичний план Пояснювальна записка § актуальність, новизна навчальної програми; § мета навчальної програми; § основні завдання програми; § загальні принципи організації навчально-виховного процесу (науковість, синтез інтелекту-альної і практичної діяльності, індивідуальний підхід, суб’єкт-суб’єктна взаємодія тощо); § терміни реалізації навчальної програми, тижневе навантаження (програма розрахована на ? років навчання по ? год. на рік (? занять на тиждень тривалістю ? год.)); § засоби організації навчального процесу (апаратне, програмне, навчально-методичне забезпечення (ТЗН, навчальні посібники, методичні рекомендації, технологічні картки тощо)); § навчальна програма пройшла апробацію впродовж ? років, має високу технологічність та ефективність, забезпечує досягнення прогнозованих результатів. Початковий (основний…) рівень - 1-й (2-й …) рік навчання
3. Зміст програми Тема 1. Оформлення пошукового або науково-дослідницького проекту Створення, форматування і збереження текстового документа. Закріплення норм письма, перевірка орфографії та граматики текстового документа. Зміна параметрів сторінки (полів, розмірів, джерела паперу). Додавання верхніх і нижніх колонтитулів… Тема 2. Створення комп'ютерної презентації пошукового або науково-дослідницького проекту за допомогою програми Microsoft Power Point (21 год.) Загальна характеристика програми Microsoft Power Point. Основні вимоги до структури, змісту та оформлення презентація. Планування змісту, розробки структури та сценарію презентації пошукового або науково-дослідницького проекту. Запуск, настроювання параметрів панелі інструментів і меню Microsoft Power Point. Створення структури презентації. Оздоблення презентації графічними елементами ... 4. Прогнозований результат реалізації програми та шляхи його діагностики § вихованці повинні знати (значення…, технічні можливості…, механізм…, практичне використання…, методику роботи…); § вихованці повинні вміти (працювати..., використовувати.., володіти.., розробляти…) По закінченню курсу навчання вихованці складають залік (кваліфікаційний екзамен) і отримують посвідчення про позашкільну освіту державного зразка 5. Використана (рекомендована) література § перелік використаної літератури; § перелік рекомендованої навчально-методичної літератури для педагогічних працівників; § перелік рекомендованої навчальної літератури для вихованців.
1. Дорошенко Ю. Комп’ютерна графіка в старших класах / Ю. Дорошенко. – К. : Вид. дім «Шкільний світ», 2005. – 128 с. 2. Габрусєв В. Інтернет. Мережеві технології / В. Габрусев // Інформатика. – 2005. – № 15-16. – С. 3-95.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|