Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Література до розділу

Аренд Х. Джерела тоталітаризму. – К., 2002.

Білоус А. Політико-правові системи:світ і Україна. Навч. посібник. К.: АМУПП, 1997.

Гавриш С. Парламентаризм на чолі суспільного прогресу // Віче. – 2001 - №7.

Гаджнев К. Тоталітаризм как феномен ХХ века // Вопросы философии. – 1992 - №2.

Гальчинський А. Кінець тоталітарного соціалізму. Що далі? К., 1996.

Даль Р. О демократии М.: Аспект Пресс, 2000.

Давимука С., Колодій.А., Кужелю Ю.,Харченко В. Політичні режими сучасності та перехід до демократії. – Львів, 1999.

8. Древаль Ю. Парламент і парламентаризм: уроки і перспективи // Віче. – 1999. - №11.

9. Каменская Г. Генезис идей демократии // Социс. – 1994. -№4.

Кульчицький С. Історичне місце радянського комунізму // Сучасність – 1999-№6.

11. Лазоренко О.В., Лазоренко О.О. Теорія політології. – К., 1996.

12. Лейпхард А. Многосоставные общества и демократические режимы // Полис. – 1992. №1-2, №3

13. Мигранян А. История теории демократии / Лекции по политологии. Т.1. – Таллинн, 1991.

14. Основи політології / За ред. Харченка В., Колодій А., Климанської Л. Ч. ІІ. Львів, 1994.

15. Піча В.М., Хома Н.М. Політологія. Конспект лекцій. К., 1999.

16. Політологія /За ред. Бабкіної О. - К., 1998.

17. Політологія /За ред. Катеренчука Б., Гетьманчука М. – Львів 2000.

18. Політологія /За ред. Колодій А. - К.: Ельга, Ніка-Центр, 2003.


Розділ 11. НЕДЕМОКРАТИЧНІ ПОЛІТИЧНІ РЕЖИМИ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ТРАНСФОРМУВАННЯ В НАПРЯМКУ ДЕМОКРАТІЇ

Тоталітаризм: ознаки та види.

Авторитаризм

Трансформування недемократичних режимів

 

Попередній розділ присвячений характеристиці демократичного політичного режиму та форм правління у демократичних суспільствах. Наголошено, що демократичні цінності успішно реалізуються в багатьох країнах, однак демократії ще не стали домінуючими в сучасному світі, де переважають або традиційні автаркії (на зразок абсолютних монархій), або різноманітні сучасні форми недемократичних режимів. Останні поділяються на два підтипи: тоталітарні і авторитарні, кожний з яких відзначають свої особливості та різновиди.

 


Читайте також:

  1. Активи, що реалізуються повільно (А3) – це статті 2-го розділу активу балансу, які включають запаси та інші оборотні активи (рядки 100 до 140 включно, а також рядок 250).
  2. Визначення часу початку руху частини, підрозділу із вихідного району
  3. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
  4. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
  5. Використана література
  6. Відповідно до розділу 5 Тимчасового регламенту Кабінету Мі­ністрів України концепція повинна мати шість розділів.
  7. Дитяча література буде доступна для розуміння за умови врахування специфіки цільової аудиторії.
  8. Діагностична модель розділу річного плану. Педагогічний аналіз за минулий рік визначення недоліків та їх ґрунтування
  9. Дії підрозділу під час виконання маршу
  10. Довідкова література
  11. Додаткова література
  12. Додаткова література




Переглядів: 436

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Словник найбільш уживаних термінів. | Тоталітаризм: ознаки та види.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.