МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Active Vocabulary
2. Answer the following questions: 1. What force holds together the hundred billion stars of the Milky Way? 2. How many names are there in the history of man’s understanding of gravity? 3. Who was the first to study in detail the process of free and accelerated fall? 4. Who was the first to have the idea of gravity as a universal force? 5. Whom does the phrase “I will not feign hypothesis” belong to? 6. What did Newton offer? 7. What is the definition of gravity according to Einstein? 8. Did Einstein prove “Newton’s law of gravitation” wrong? 9. What did Einstein offer? 10. Do the changes from Newton’s predictions to Einstein’s make any difference in laboratory experiments? 11. How did Einstein reduce gravity and what conclusion did he come into? 12. What theory grew from this conclusion? 13. Did Einstein complete it? 14. What do some scientists claim? 15. What makes this claim unjustified? 16. Which theory (hypothesis) do you favour? 17. Why are you “for” or “against” a particular theory? 18. Are the advanced hypotheses presented in the text building a bridge from the universe to the microcosm or vice versa? Reconstruct the text “Gravitation” into a dialogue. The main rules governing a conversation in English: The person who asks questions in a conversation usually controls it. Personal questions should be expressed tactfully. Add new phrases to the previous ones: Let’s look at the whole problem/plan, etc. from a realistic point of view. Don’t forget about the other side of this problem. I think I’ve missed some details concerning … Could you be a little more precise/specific? I’d like to hear more about … I can’t give you a definite answer yet. 4. Annotate the text in English. Use the phrases: I.
II.
III.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|