Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






CONTENTS

Передмова……………………………………………………………..
Index of texts…………………………………………………………...
Оснoви науково-технічнoгo перекладу............................................
Part I……………………………………………………………………
Unit 1
1. Family Life.  
2. Indefinite Tenses.  
3. The Verb. The Noun.  
Unit 2
1. Everyday Life.  
2. Continuous Tenses.  
3. The Article. The Numeral.  
Unit 3
1. Student Life Today.  
2. Perfect Tenses.  
3. The Adjective. The Adverb. The Pronoun.  
Unit 4
1. Construction Industry.  
2. From the History of Building.  
3. English Word Building.  
Unit 5
1. Housing.  
2. The Engineer and Construction Industry.  
3. Passive Voice.  
Unit 6
1. Types of Buildings.  
2. Bearing Wall and Skeleton Frame.  
3. Modal Verbs.  
Unit 7
1. The Most Important Building Materials.  
2. How Materials Influence the Schools of Architecture.  
3. Sequence of Tenses.  
Unit 8
1. Brick.  
2. Silicate Industry.  
3. The Infinitive. The Infinitive Constructions.  
Unit 9
1. Concrete.  
2. Prestressed Concrete.  
3. The Participle. The Participial Constructions.  
Unit 10
1. Modern Urban Planning.  
2. Types of Modern Cities.  
3. The Gerund. Gerundial Construction.  
Unit 11
1. Some Aspects of Urban Planning.  
2. From the History of Urban Planning.  
3. Consolidation.  
Vocabulary.........................................................................
Construction Industry Glossary………………………………………
Test keys..................................................................................................
Part II…..………………………………………………………………
Supplement I. Professionally oriented texts for autonomous studying and the development of communicative language competences............................................................................................
Supplement II. Ситуативні матеріали із навчального та професійного середовища студентів.................................................
1. My Native Town.................................................................................
2. Ukraine................................................................................................
3. Great Britain.......................................................................................
4. My Future Speciality: Landscape Architecture, Town and Regional Planning...................................................................................
5. My Future Speciality: Production Technologies of Building Constructions and Elements..................................................................
6. My Future Speciality: Industrial and Civil Engineering................
Civil Engineering....................................................................................
Careers Related to Construction Industry…………………………...
Supplement III.........................................................................................
Making Presentations: Key Points.......................................................
Giving an Oral Presentation..................................................................
English transliteration of the Ukrainian alphabet..............................
Ordinary Everyday English Words and Their Technical Meanings.
Список слів, близьких за звучанням, але різних за значенням..
Найбільш вживані складні прийменники…………………………..
Таблиця неправильних дієслів……………………………………..
Звичайні та десяткові дроби………………………………………...
Mathematics Related to Construction Industry……………………..
Список рекомендованої літератури..................................................

 


[1] Навчальні завдання з розвитку граматичних навичок з англійської мови (теорія, тренувальні вправи, міні та рейтингові тести) для студентів 1х курсів усіх спеціальностей РДТУ (Частина ІІ). Рівне: РДТУ, 1999. – С. 17-27.

[2] Навчальні завдання з розвитку граматичних навичок з англійської мови (теорія, тренувальні вправи, міні та рейтингові тести) для студентів 1х курсів усіх спеціальностей РДТУ (Частина І). Рівне: РДТУ, 1999. – С. 21, С.5-6.

[3] Навчальні завдання з розвитку граматичних навичок з англійської мови (теорія, тренувальні вправи, міні та рейтингові тести) для студентів 1х курсів усіх спеціальностей РДТУ (Частина ІІ). Рівне: РДТУ, 1999. – С. 4-8, С.12-14.

[4] Навчальні завдання з розвитку граматичних навичок з англійської мови (теорія, тренувальні вправи, міні та рейтингові тести) для студентів 1х курсів усіх спеціальностей РДТУ (Частина ІІ). Рівне: РДТУ, 1999. – С. 28-35.

[5] Навчальні завдання з розвитку граматичних навичок з англійської мови (теорія, тренувальні вправи, міні та рейтингові тести) для студентів 1х курсів усіх спеціальностей РДТУ (Частина І). Рівне: РДТУ, 1999. – С. 7-8, 15-17.

[6] Навчальні завдання з розвитку граматичних навичок з англійської мови (теорія, тренувальні вправи, міні та рейтингові тести) для студентів 1х курсів усіх спеціальностей РДТУ (Частина ІІ). Рівне: РДТУ, 1999. – С. 4-10.

[7] Навчальні завдання з розвитку граматичних навичок з англійської мови (теорія, тренувальні вправи, міні та рейтингові тести) для студентів 1х курсів усіх спеціальностей РДТУ (Частина І). Рівне: РДТУ, 1999. – С. 9-14, 18-20.

 

[8] Навчальні завдання з розвитку граматичних навичок з англійської мови (теорія, тренувальні вправи, міні та рейтингові тести) для студентів 1х курсів усіх спеціальностей РДТУ (Частина ІІІ). Рівне: РДТУ, 1999. – С. 18-20.

[9] Навчальні завдання з розвитку граматичних навичок з англійської мови (теорія, тренувальні вправи, міні та рейтингові тести) для студентів 1х курсів усіх спеціальностей РДТУ (Частина ІІІ). Рівне: РДТУ, 1999. – С. 30-31.

[10] Навчальні завдання з розвитку граматичних навичок з англійської мови (теорія, тренувальні вправи, міні та рейтингові тести) для студентів 1х курсів усіх спеціальностей РДТУ (Частина ІІІ). Рівне: РДТУ, 1999. – С. 26-29.

[11] Навчальні завдання з розвитку граматичних навичок з англійської мови (теорія, тренувальні вправи, міні та рейтингові тести) для студентів IIх курсів усіх спеціальностей РДТУ (Частина ІV). Рівне: РДТУ, 1999. – С. 5-18.

[12] Навчальні завдання з розвитку граматичних навичок з англійської мови (теорія, тренувальні вправи, міні та рейтингові тести) для студентів IIх курсів усіх спеціальностей РДТУ (Частина ІV). Рівне: РДТУ, 1999. – С. 35-45.

[13] “Складний додаток” з Participle дуже близький за значенням до “Складного додатка” з Infinitive (після дієслів, що означають сприйняття за допомогою органів чуттів). У першому випадку дія виражається як процес, а в другому- констатується факт.

[14] Навчальні завдання з розвитку граматичних навичок з англійської мови (теорія, тренувальні вправи, міні та рейтингові тести) для студентів IIх курсів усіх спеціальностей РДТУ (Частина ІV). Рівне: РДТУ, 1999. – С. 24-27.

[15] Перехідні дієслова мають прямий додаток (to write a letter), а неперехідні не мають (to go).

[16] This is a sample specification for one type of presentation. Other types, e.g. product presentation, marketing presenta­tion, etc., would need a different specification.


Читайте також:

  1. Contents
  2. CONTENTS
  3. CONTENTS
  4. UNIT CONTENTS




Переглядів: 576

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ | ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ДЕРЖАВНА ФІНАНСОВА АКАДЕМІЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.