Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Key dates in science

c.235 BCArchimedes, a Greek scientist, invented the Archimedes’ screw, which could move water upwards. It was used for bailing out water from flooded ships and in irrigation systems.

c.10 BCThe Roman architect Vitruvius described a crane.

c. 200The earlier known use was made of cast iron – to make a Chinese cooking stove.

c. 635Quill pens were used for writing.

c. 700The Catalan forge was used in Spain for smelting iron. It was an early version of the modern blast furnace.

c. 950Gunpowder was used by the Chinese to make fireworks and signals.

 

LESSON 4

 

Grammar.Пасивний стан часів групи Indefinite

Text 4A.The Internet.

Text 4B. Programming Languages

Topic.Leisure Time

Відмінювання дієслова to tell в часах групи Indefinite Passive

To be + P II (III форма дієслова)
Present Past Future
I am told   He She is told It   We You are told They I was told   He She was told It   We You were told They I   He She It will be told   We You They

 

Exercise 1. Open the brackets using the infinitives in Present, Past or Future Indefinite Passive.

1. My question (to answer) yesterday. 2. Many houses (to burn) during the Great Fire of London. 3. His new book (to finish) next year. 4. Flowers (to sell) in shops and in the streets. 5. Bread (to eat) every day. 6. The letter (to receive) yesterday. 7. I (to ask) at the lesson yesterday. 8. I (to give) a very interesting book at the library last Friday. 9. Many houses (to build) in our town every year. 10. This work (to do) tomorrow. 11. This text (to translate) at the last lesson. 12. These trees (to plant) last autumn. 13. This bone (to give) to my dog tomorrow. 14. We (to invite) to a concert last Saturday. 15. Lost time never (to find) again. 16. Rome (not to build) in a day.

Exercise 2. Use underlined verbs in the Passive Voice. Make all necessary changes in the sentences.

1. It took her a long time to write the composition, but at last she wrote it. 2. Don’t put the cup there: somebody will break it. 3. Why weren’t you at the birthday party? – They didn’t invite me. 4. We met many difficulties, but all the same we finished the work in time. 5. We will leave you behind if you are not quick. 6. I spent all my money on books last month. 7. I don’t think we will do all this work today: there is too much of it. 8. It is a very funny thing that when I start doing this, somebody always stops me. 9. Don’t leave these sweets on the table: somebody will eat them. 10. The elephant broke the branch of the tree. 11. The bees attacked the bear when it tried to take their honey.

Exercise 3. Change the sentences into the Active Voice.

1. My pen was taken by somebody. 2. He was exhausted by his hard work. 3. I was promised a new computer by my parents. 4. I am sure I will be asked by police about this accident. 5. The leading role will be performed by my favourite actress. 6. His decisions are always approved by her. 7. Our cafe is visited by a lot of people. 8. The agreement will be reached by them tomorrow. 9. The garage is cleaned by him twice a week. 10.The way I dress is always criticized by her.

Exercise 4. Translate into English using the verbs in the Passive Voice.

1. Нам показали дуже дивну картину. 2. Чому з нього завжди сміються? 3. Нам усім дали квитки на виставку. 4. Лекції цього відомого професора завжди слухають дуже уважно. 5. Усіх запросили до великого залу. 6. На станції їх зустрів гід і відвіз у готель. 7. На ваших заняттях багато уваги приділяється вимові. 8. Чи запросять мене на ваш вечір? 9. Його знали як видатного актора, але, коли він помер, його забули. 10. Вам повернуть гроші наступного понеділка. 11. Чому вода така холодна? – Тому, що її тримали в холодильнику.


Читайте також:

  1. History of language as a science.
  2. Key dates in science
  3. Key dates in science
  4. Key dates in science
  5. Key dates in science
  6. Key dates in science
  7. Key dates in science
  8. Key dates in science
  9. Key dates in science
  10. Key dates in science
  11. Key dates in science




Переглядів: 643

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
English Language | VOCABULARY NOTES

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.