Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Налагодження словника «Співробітники».

Мета роботи: « Ознайомитись з інформаційною системою «ПАРУС-Менеджмент і Маркетинг ». Налагодження словників »

Порядок виконання роботи:

Створіть такі розділи: Адміністрація, Відділ маркетингу, Обробка замовлень (з підрозділами Відділ поліграфії, Відділ сувені­рів) (рис. 11).

 

 

 

 

Рис. 11 Діалогове вікно « Співробітник »

 

Відкрийте розділ Словники=>Персони => Співробітники. Створіть в панелі каталогів потрібні розділи.

Перед тим, як приступити до реєстрації в базі персон (співробітни­ків, відвідувачів, тих хто поступають на роботу), вам необхідно в розділі Журнал обліку робочого часу створити каталог структури. Відкрийте пункт головного меню Системи Облік => Журнал обліку робочого часу. Виконайте потрібні дії, потім, закрийте розділ. Верніться у слов­ник «Співробітники».

У «Відділі поліграфії» зареєструйте:

- менеджерів Ільїна Сергія Костянтиновича і Кирову Олену Олексіївну;

- оператора Перову Ольгу Петрівну;

- друкаря Власова Данила Даниловича.

У розділі «Адміністрація» є такі підрозділи: Дирекція, Секре­тарі, Диспетчери.

Зареєструйте:

- диспетчерів Бондаренко Ірину Анатоліївну і Федорчук Марину Володимирівну;

- секретаря Костенко Лілію Павлівну;

- генерального директора Розанова Валерія Павловича.

У розділі «Відділ маркетингу» зареєструйте:

- менеджерів Павлова Юрія Олексійовича, Кудіна Костянтина
Віталійовича, Ларіну Валентину Григорівну;

- керівника відділу Мороз Володимира Володимировича.

Подвійним натисканням кнопки миші активізуйте потрібний розділ у словнику «Співробітники» у лівій панелі каталогу. На панелі =Співробітники= виберіть з контекстного меню команду Додати. Заповніть форму =Співробітник: Додавання= (рис. 12,) по­трібною інформацією про співробітників згідно завдання (особисті дані співробітників можна внести на свій розсуд):

Вкладка Основні дані

- Прізвище, Ім'я, По батькові — внесіть ПІБ співробітника;

- Мнемокод — коротке ім'я співробітника;

 

 

 

Рис.12. Діалогове вікно « Співробітник: Додавання »

- Дата народження, Стать, Ідент. номер — внесіть відповідну ін­
формацію у ці поля;

- Категорія — в це поле вноситься категорія співробітника (дирек­
тор, менеджер, диспетчер, начальник відділу і т. п.). Натисненням
кнопки З відкривається вікно словника =Поняття розділу=,
виберіть потрібну категорію співробітника і натисніть кнопку
[Обрати]. Якщо потрібного поняття немає, створіть його, вибрав­
ши з контекстного меню команду Додати.

Каталог у Журналі обліку робочого часу — вказується розділ, в якому ведеться облік робочого часу співробітника, вибирається з розділу Журнал обліку робочого часу. Заповнення цього поля необхідне, якщо в компанії встановлена Електронна система допуску. При автоматично­му заповненні розділу Журнал обліку робочого часу, система буде по­міщати дані про співробітника в каталог, який користувач вкаже в цьому полі.

Вкладка Реквізити;

- Документ — у цьому полі вводиться вид документу, що під­тверджує особистість співробітника. Натисненням кнопки …) відчиняється вікно словника =Поняття розділу=, виберіть потріб­ний вид документу (паспорт) і натисніть кнопку [Обрати]

- Номер, видан, дата видачі — заповніть реквізити документу;

- Адреса, телефон — внесіть адресу і телефон співробітника;

Настройка словників «Контактні особи» і «Потенційні пра­цівники»

Створіть на свій розсуд розділи для відвідувачів і поступаючих на роботу і зареєструйте в них 3 та 4 чоловіка відповідно.

Відкрийте розділ Словники => Персони => Контактні особи (Потенційні працівники). Виконайте завдання, аналогічно по­передньому.

Внесення інформації в розділ «Журнал обліку робочого часу».

Заведіть записи про робочий час таких співробітників:

- менеджер відділу поліграфії Ільїн Сергій прийшов в офіс 15.09.06 р. в 9.00, в 10.25 він поїхав до клієнта (ТОВ «Ромікс») від­везти замовлення на продукцію, повернувся в офіс в 14.15 і пішов додому в 18.10;

- оператор відділу поліграфії Ольга Перова прийшла в офіс 15.09.06 р. в 8.30 і пішла в 17.30.

- директор Розанов Валерій Павлович у відрядженні в Парижі у фірмі «Еліот Со» з 10.09.06 р. до 12.09.06 р. (робочий день з 9.00 до 18.00). У вікні =Журнал обліку робочого часу= у верхній панелі =3агрузка фахівців= виберіть з контекстного меню команду Додати.

У формі =Графіки: Додавання= (рис. 13), що з'явилася, заповнітьполя:

- Робочий день — поставте дату початку робіт (робочого дня, від­рядження);

- Співробітник (Відвідувач) — поставте потрібну відмітку і натис­ненням кнопки …] виберіть із словника потрібного співробітника або відвідувача;

- Особлива позначка — вибирається з відповідного розділу словни­ка =Поняття розділу= натисненням кнопки …. У якості особливої відмітки можна використовувати як «Відпрацьовано», «Не від­працьовано» або, наприклад, для співробітника «Відпустка», «Відрядження» і т. п.; для відвідувача — «На навчання», «На кон­сультацію», «Переговори» і т. п. Підрозділ словника можна до­повнювати без виходу з активного вікна.

- Примітки — вносьте потрібні примітки на свій розсуд (напри­
клад, ціль відрядження).

Натисніть кнопку [Записати].

- Якщо співробітник знаходиться у відрядженні, то для того, щоб
система правильно підрахувала кількість відпрацьованого часу,
йому необхідно на кожний день відрядження зробити відповід­
ний запис в панелі Загрузка фахівців і відповідний запис у панелі
Графік роботи, загальний час... з вказівкою змісту робіт на
кожний день відрядження.

 

 

Рис. 13. Діалогове вікно « Графіки: Додавання»

 

Для створення декількох аналогічних записів у панелях скорис­тайтеся командою контекстного меню Розмножити. Система відкриє форму з полями, заповненими аналогічно поточному запису, зробіть ко­регування даних (дата, примітка, зміст робіт та ін.) і натисніть клавішу Записати.

Дані про кількість і характеристику відпрацьованого часу вно­сяться в нижню панель =Графік роботи, загальний час...= Всі дані, які користувач вносить у цій панелі будуть відноситися до активного рядку верхньої панелі =3агрузка фахівців=, тобто до конкретного співробітника компанії. В нижній панелі виберіть з контекстного меню команду Додати. У формі рис. 14 заповніть поля:

- 3... По... - Проставте години початку і кінця певної ділянки
роботи (в межах дати робочого дня, вказаного у верхній панелі);

- Офіс / Клієнт — використовується для реєстрації місця роботи
співробітника у Офісі або в Кпієнта, поставте потрібну відмітку.
Якщо співробітник проводив роботи на виїзді в клієнта, партнера
і т. д., стає активним поле для внесення найменування клієнта.
Натисненням кнопки … відкривається вікно =Організації= з роз­ділу Клієнти та потенційні клієнти (розділ, в якому зберігаються
дані про всіх контрагентів (потенційні клієнти, клієнти, парт­
нери, конкуренти і т. п.). У вікні =Організації= в панелі Каталоги
створіть каталог Клієнти з поліграфії. В панелі =Організації=виберіть з контекстного меню команду Додати. З'явиться форма =Додавання=. В цій формі заповніть відповідні поля, щодо фірми ТОВ «Ромикс» та «Еліот Со»;

- У рамках зобов'язання — найменування зобов'язання, в рамках якого проводилися роботи (воно доступне, коли для конкретної організації вибрані типи зобов'язань у розділі Клієнти та потен­ційні клієнти);

- Вид робіт — поле призначено для введення виду виконуємих робіт (виготовлення листівок формату А4). Поле заповнюється на основі даних словника «Номенклатор товарів та послуг»;

- Особлива позначка — у даному випадку помітка відноситься не до робочого дня, а до конкретної роботи, проведеної протягом ро­бочого дня (праця з документами, пращ у офісі, виїзд до клієнта);

 

Рис. 14. Форма « Контакт: Додавання »

- Зміст робіт — вноситься інформація про зміст проведених робіт (виготовляв макет листівки формату А4, відвозив заказ клієнту, готував договір на виготовлення рекламної продукції, відвозив макет листівки на затвердження клієнту),

- Реєстрація у хроніці робочого місця — помітка ставиться для того, щоб контакт продублювався в хроніку робочого місця в роз­ділі Клієнти та потенційні клієнти. Натисніть клавішу [Записати].

Ви працюєте з великою базою даних. Завдання: потрібно визначити, чим займався 12.09.06 співробітник на прізвище Розанов (в якому відділі він працює, Ви не знаєте).


Читайте також:

  1. Автоматичне налагодження їх індуктивності на ємність мережі для забезпе1
  2. Випробування системи, налагодження і здавання в експлуатацію
  3. Налагодження параметрів об'єктів інтерфейсу користувача
  4. Налагодження параметрів стандартів і мови
  5. Налагодження співробітництва України і Євросоюзу.
  6. Україна сьогодні знаходиться на шляху всебічних економічних перетворень. За таких умов, налагодження стабільного інвестиційного процесу є справою особливого значення.
  7. Хронологія подій із налагодження співробітництва України і Європейського Союзу




Переглядів: 1183

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Варіант

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.