Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вторая задача анализа на чувствительность

Анализ табл.3.1 показывает, что к улучшению оптимального решения, т.е. к увеличению суточного дохода приводит увеличение дефицитных ресурсов. Для определения выгодности увеличения этих ресурсов используют понятие ценности дополнительной единицы i-го ресурса

,

где – максимальное приращение оптимального значения ЦФ; – максимально допустимый прирост объема i-го ресурса.

Например, из табл.3.1 следует, что увеличение суточного запаса ингредиента А [ограничение (1)] на 1 т позволит получить дополнительный доход, равный тыс.руб./сутки, в то время как увеличение запаса В [ограничение (2)] на 1 т принесет тыс.руб./сутки. Недефицитные ресурсы имеют нулевые ценности, поскольку изменение этих ресурсов не приводит к увеличению дохода.

Вывод: дополнительные вложения в первую очередь необходимо направлять на увеличение ресурса В, а лишь потом на ресурс А. Изменять недефицитные ресурсы нет необходимости.

 


Читайте також:

  1. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  2. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  3. З праці В. Леніна «О задачах пролетариата в данной революции»
  4. Задача 1
  5. Задача 1
  6. Задача 1
  7. Задача 1.
  8. Задача 1.
  9. Задача 1.
  10. Задача 1.
  11. Задача 1.




Переглядів: 1039

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Результаты анализа ресурсов задачи №1.01 | Третья задача анализа на чувствительность

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.