Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Результаты анализа ресурсов задачи №1.01

Тип ресурса Max изменение ресурса, , т/сутки Max изменение дохода, , тыс.руб./сутки Ценность дополнительной единицы ресурса , тыс.руб./т
(1) Дефицитный 7-6=+1 13- =
(2) Дефицитный 12-8=+4 18- =+
(3) Недефицитный -2-1= -3 - =0
(4) Недефицитный -2= - =0

Читайте також:

  1. Вторая задача анализа на чувствительность
  2. Економіка ресурсовикористання
  3. Задачи современного урока чтения
  4. Исходные данные задачи №1.02
  5. Исходные данные задачи №1.5
  6. Исходные данные задачи №1.8
  7. Исходные данные задачи №7.6
  8. Кафедра экономического анализа и статистики
  9. Критерии выявления осознания прочитанного в процессе фактического и образного анализа в единстве с анализом изобразительных средств.
  10. Математические модели задачи размещения
  11. Методика графического анализа чувствительности оптимального решения
  12. Методика факторного анализа предприятия.




Переглядів: 595

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Правило №3.4 | Вторая задача анализа на чувствительность

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.