МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||
ХАРАКТЕРИСТИКА СИЛЬНИХ СТОРІН ТА ОБМЕЖЕНЬ
КОРОТКЕ ВИЗНАЧЕННЯ ОБМЕЖЕНЬ Неуміння управляти собою: нездатність повною мірою використовувати свій час, енергію, вміння; нездатність впоратися зі стресами сучасного життя управлінця. Розмитість особистих цінностей: відсутність чіткого розуміння своїх цінностей, наявність цінностей, які не відповідають умовам ділового та особистого життя. Невиразні особисті цілі: відсутність ясності в питаннях про цілі свого особистого або ділового життя; наявність цілей, що несумісні з умовами даної роботи та життя. Зупинений саморозвиток: відсутність налаштованості на сприйняття нових ситуацій і можливостей. Недостатність навичок рішення проблем: відсутність стратегії, яка необхідна для прийняття рішення та здатності вирішувати сучасні проблеми. Недостатній творчий підхід: відсутня здатність генерувати нові ідеї, невміння використовувати нові ідеї. Невміння впливати на людей: недостатня здатність забезпечити участь і допомогу з боку оточуючих або впливати на їх рішення. Недостатнє розуміння управлінської праці: недостатнє розуміння мотивації працівників, застарілі, негуманні або недоречні уявлення про роль керівника. Слабкі навички керівництва: недостатня здатність домагатися результатів від праці підлеглих. Невміння навчати: відсутність здатності або бажання допомагати іншим та розширювати свої можливості. Погана здатність до формування колективу: нездатність сприяти розвитку і підвищенню ефективності робочих груп або колективів. ПОТРЕБИ, МОТИВИ, ПОВЕДІНКА БАЗА ЗНАНЬ Активність, спонука, біологічні потреби, соціальні потреби, матеріальні, духовні потреби, потяги, теорія потягів З. Фрейда, погляди В. Мерліна на потяги, бажання, стійкість потреб, гомеостатична теорія мотивації, ієрархія потреб за А. Маслоу, самоактуалізована особистість, мотив, предметність мотиву, мета, інтерес, ідея, світогляд, переконання, мотивація успіху, мотивація уникнення невдач, цінності, ціннісні орієнтації, мораль, особистісна спрямованість, спрямованість на взаємодію, ділова спрямованість. Читайте також:
|
||||||||||||||||||
|